Høygravid&gla:-) Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Hei! Jeg er ei jente på 25, førstegangs fødende.Uke 26. Lurer på hvordan kynnere starter, å hvordan veit man når man skal på sykehuset? Ikke lett å vite , man kan vel lett tro at det er noe alvorlig galt også??? Takk for alle svar ,og råd:-)Kjenner meg bare litt usikker på dette området. Lykke til alle sammen :-)
småmåsen Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Kynnere har du hele tiden.. det er livmoren som trekker seg sammen (les om det her på nette). Noen har kynnere som de merker (jeg hadde mye i første svangerskap), andre legger knapt nok merke til det.. uansett når fødselen kommer i gang vil du nok merke det.. Kynnere går over når man slapper av.. rier blir bare vondere og vondere. og gir seg ikke selv om du slapper av... Tro meg, jeg er sikker på at det ikke kommer gjennom fødselen uten at du merker det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå