Gå til innhold

Hva ER dette da? (litt detaljert, sorry)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk igjen mensen 16.desember i fjor, og den varte i 6 dager. 17.januar kom den på nytt, og den varte igjen i 6 dager. Men for 4 dager siden fikk jeg litt små-blødninger igjen. Ikke vanlig blod, men litt sånn rød-brunt... Det har bare vært pitte litt, i utfloden liksom, men i går kveld ble det mer.. Og i mårrest var det nesten som menstruasjon igjen... Ikke så mye som jeg bruker å blø da, men mye mer enn det var de andre dagene!

Noen som vet hva dette kan være???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som helt normalt tull før det evt stabiliserer seg (eller ikke). Bare legg opp prevensjon deretter, siden eggløsning antakelig er på tur og helt uforutsigbar.

Skrevet

Hm... Nå har det gitt seg litt... Men liker ikke helt fargen på blodet... Det er ikke "frisk" rødfarge, men mer brunt.........

Skrevet

Sånn hadde jeg det og, da jeg fant ut at jeg var gravid :)

Skrevet

Oi... Hm... Har jo enda to uker igjen av permisjonen min... Hadde ikke planlagt å bli gravid enda... :o Håper det bare er syklusen som er litt ute å kjører...

Skrevet

Har dere ikke brukt prevansjon? For selv om man er i mammaperm. og ammer osv, så må man bruke prevansjon likevel. Hvis dere ikke har gjort det, så er det jo stor sjans for at du er gravid igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...