Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Fikk igjen mensen 16.desember i fjor, og den varte i 6 dager. 17.januar kom den på nytt, og den varte igjen i 6 dager. Men for 4 dager siden fikk jeg litt små-blødninger igjen. Ikke vanlig blod, men litt sånn rød-brunt... Det har bare vært pitte litt, i utfloden liksom, men i går kveld ble det mer.. Og i mårrest var det nesten som menstruasjon igjen... Ikke så mye som jeg bruker å blø da, men mye mer enn det var de andre dagene! Noen som vet hva dette kan være???
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Høres ut som helt normalt tull før det evt stabiliserer seg (eller ikke). Bare legg opp prevensjon deretter, siden eggløsning antakelig er på tur og helt uforutsigbar.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Hm... Nå har det gitt seg litt... Men liker ikke helt fargen på blodet... Det er ikke "frisk" rødfarge, men mer brunt.........
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Sånn hadde jeg det og, da jeg fant ut at jeg var gravid
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Oi... Hm... Har jo enda to uker igjen av permisjonen min... Hadde ikke planlagt å bli gravid enda... Håper det bare er syklusen som er litt ute å kjører...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Har dere ikke brukt prevansjon? For selv om man er i mammaperm. og ammer osv, så må man bruke prevansjon likevel. Hvis dere ikke har gjort det, så er det jo stor sjans for at du er gravid igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå