TusseMor07&09&14 Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Hei og hå... det skal bli liv i leieren denne våren ja! Bikkja stod pent i båndet sitt hun, men plutselig var hun vekk... Fant henne igjen hos naboen. der stod hun klistra fast i nabobikkja... Jaja, da ser det jammen meg ut som om vi får litt å gjøre fremover;o) Hun får vel mest sannsynlig valper i slutten av mars, og vi venter en gutt i april. Og ja, hun har nok løpetid:o/ Trodde bare den var ferdig for noen dager siden. Litt vanskelig å si for hun blør så lite når hun har løpetid...
Underveis --> Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 He he he Ja, det er jo gjerne slik at disse tjuvparringene blir rimelig fine og store valpekull! Kan forøvrig informere om at det er akkurat når tispa slutter å blø at hun står for hannhund (dvs er befruktningsdyktig).
elikatt -mamma til 4- Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Det går ann å få abortsprøyte hos veterinær, men tror det må gjøres kort tid etter parring. Hvis ikke valpene er veldig velkommne da, og i så fall, gratulerer med den forestående familieforøkelsen! :-)))
TusseMor07&09&14 Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2009 hehe... da er det nok full klaff! tror det er nærmere 3 uker siden jeg oppdaget at hun dryppet litt. Nå har hun ikke dryppet på en 4-5 dager tenker jeg... Ja, men vi vil ikke ta de vekk. Hadde tenkt å få et kull på henne til neste løpetid uansett. Bakdelen er bare at det nok blir litt hektisk rundt mars/april;o) Men koselig, det blir det nok helt sikkert! Og lillegutt kommer nok til å synes det er superstas!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå