¤pusi¤ Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 hadde menssmerter idag morges og no blør eg...... Ringt legevakta for å høre hva eg skulle gjøre. Fikk beskjed om å ta det med ro. Skulle ta kontakt igjen om eg blødde mye og med smerter. Ellers så måtte eg kontakte fastlegen min til uken. Har lite håp akkurat no :-(
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 blør du mye, og er det klumper i blodet? jeg blødde litt og litt i halvannen uke nettopp, og var på ul i går, fikk se bankende hjerte. er nok ganske vanlig å blø litt, men er det mye, med klumper og sterke smerter er det kanskje litt verre. synes legen burde tatt deg inn for sjekk jeg, ikke særlig gøy å bekymre seg. jeg fikk beskjed om at hvis jeg fikk sterkere blødning og vondt måtte jeg ringe legen med en gang.
¤pusi¤ Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2009 ja, eg synes eg blør mye, men ikke noen klumper. Har mistet før også, men da hadde eg ikke menssmerter på forhånd. Blødde ikke noe mere den gang. Da var eg vel en uke lenger på vei enn no. Den gangen ble eg sendt på ul med en gang, da såg de bare en tom fostersekk og eg fikk utskrapning dagen etterpå.
gravidmednummer2 Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 å nei!!! Stakkars deg! Håper at det er en naturlig forkalring. Kjedelig for deg å leve i uvisshet helt til du kommer til legen. Føler masse med deg! Stor klem til deg!!!
VinterSol+2 Skrevet 31. januar 2009 #6 Skrevet 31. januar 2009 bare så det er sagt så er ikke klumper noe bedre eller verre enn andre blødninger. de har som regel ikke utstyr for å sjekke deg på legevakta, så liten vits i å dra dit. håper det bare er en "falsk mens" eller noe slikt! lykke til
¤pusi¤ Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2009 Har ikke blødd noe særlig mere idag. kun vært litt på papiret ved dobesøk. Så håpe,håpe,,,:-) Men er litt forberedt på at det kan gå andre veien også. Sånn er livet bare!
Calexico Skrevet 31. januar 2009 #8 Skrevet 31. januar 2009 Jeg har hatt småblødninger hele uka, var på tidlig UL igår fordi jeg var sinnsykt bekymra. Der fikk jeg se et bankende hjerte og h'n beveget på seg!!:) Alt var bra. Legen sa at blødninger trenger ikke være farlig, og at det er mange som har det. Kan være mye, livmor utvider seg, hormonblødninger(da du skulle hatt mensen). Ring legen din på mandag, er du bekymra kan du jo ta en tidlig UL som jeg gjorde. Volvat har ikke så lange ventetider tror jeg. Masse lykke til. Håper det går bra med deg og!
¤pusi¤ Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 31. januar 2009 Heisann! Takk for svar og lykkeønsninger alle sammen! Tror en tidlig ul vil hjelpe. Da slipper en hvertfall å gå å lure slik!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå