Mamma_til_isabella Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Jeg er nå i min 14 uke og har fått avslag både på Riksen og Ullevål. Er visst noe nedbemanning der i sommer også visst. Men tenkte å prøve søke Bærum da jeg. Man har vel krav på fødeplass et sted i nærheten?Så man slipper dra lange veier...... De kunne holdt Aker sykehus sin fødeavdeling åpen i stedet for å stenge den når det er så pokkers fult overalt.....
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Da venter du bare til ungen er halvveis ute før du møter opp på sykehuset slik at de MÅ ta i mot deg Hehe...
Kinemor85 Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Jeg oxo fikk avslag på riksen. Pga nedbemanning i sommerferien Hvor bor du? Er a-hus et alternativ?
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Må man søke på fødeplass??? Trodde man bare reiste til det nærmeste sykehuset jeg når tiden var inne...
Mamma_til_isabella Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2009 Om man bor i Oslo må man søke plass.... Jeg bor i Oslo....hørte ahus var fult også. Så tenkte å søke på bærum og drammen......Man kan vel ikke bli sendt mange timer unna vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå