Gå til innhold

Sove i lekegrind..??

babymaker skal ha en jente til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å venne babyen til å sove i stua på dagtid så senga betyr natten om dere skjønner.. men så lurer jeg..

Syns det er unødvendig å ha både vugge og lekegrind. Hva tenker dere om å kunn ha lekegrind med en madrass oppi og la babyen sove der på dagtid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk ikke min lillewirre til å sove i lekegrinda ( var alt for mye annet spennende i den). Puttet vognbagen oppi den istedet.

Men vi hadde leandervugge til hun var 6mnd.

PS:

Det er mye fint man får kjøpt brukt!

Skrevet

Dette er min nr 2 og sambo sin nr 3 så vi skal ha lekegrind i stua og har store planer om å bruke den som soveplass (Får babyen unna de to andre som herjer rundt i stua) og syns bare det er greit at babyen venner seg til litt støy når hun skal sove...

Skrevet

Min første sov i lekegrinda i stua på dagtid da han var liten. Pakket bare litt rundt ham så det ikke skulle virke så stort.

Nr 2 som kommer i mars kommer også til å bli lagt i lekegrinda. Om h*n roer seg der vil fremtiden vise.

Skrevet

Eldstemann sov i lekegrinda på dagen helt i starten. Men vi gikk fort over til å bruke vogna til dagsoving, sånn at han sov ute i vogna i stedet. Men lekegrinda er kjekt å ha uansett, sånn at du vet knøttet ligger trygt mens du er på do, henter posten, lager middag osv. :)

Skrevet

Vi hadde aldri vugge til Jonas men han sov i lekegrinden på dagtid. Hadde litt forkjellig underlag oppi der, men ble veldig mykt og godt når vi brukte noen tepper og babygymmen. Men fjernet lekene når han skulle sove. Skal gjøre det samme nå med jenta i magen, men da vil uansett lekegrinden bli brukt mer til å holde henne unna nysjerrige fingre fra storebror på 16 måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...