balle og solo Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 vi er en liten fam.som vil til syden,men jeg syns det er så vanskelig å bestille bill. på net... vet jo ikke hvor hotellet ligger i forhold til flyplass, og sånn. og hva koster ditt og datt... hvordan gjør dere dette?
* 5 om dagen * Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 gå inn på feks ving.no og søk deg videre der.Hvis du trykker på charter,så er det både fly og opphold,du ser at på de andre står det bare fly,eller bare hotell. Jeg synes ving er lettest å søke på, og jeg hater star tuor... Om du trykker på charter får du valget om hvilket land,by osv...da får du opp de alternativene de har ledig. når du da går inn på hver hotell,så kan du klikke deg inn på kart,så du ser hvor hotellet ligger ifh til bading feks.
Heira☆ Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Gå inn på et av reiseselskapene, og så er det bare å trykke seg fremover. Du må først taste inn hvor dere skal resie fra og til hvor, hviken dato, og hvor mange voksne og barn dere er. Da kommer det opp mange alternativer. Så da er det bare å se om dere finner et fint sted dere kunne tenke dere. Det er ikke sånn, at plutselig så har du bestillt en reise. Du må gjøre ganske mange bekreftelser før du har kommet så langt ) Når du trykker på de forskjellige hotellene, så står all info der om de forskjellige avstandene. På slutten av bestillingen, må du huske å hake av om dere skal ha reisef., mat på flyet, skyss til/fra flyplassen God tur!!
balle og solo Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2009 tusen takk begge to for gode svar!!! nå skal jeg prøve! kanskje d blir sydentur på oss til sommern... hehe
* 5 om dagen * Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 jeg ser inne på ving,der vi har bestilt tur,der er det nå ikke noe ledig,den daoen vi skal dra. så jeg vil anbefale deg å sette en dato veldig tidlig,i fht når dere skal reise,så når du kommer deg inn der du kan bestemme hotell,så kan du endre flytidene der,og få opp nye hoteller som er ledige i de periodene. da går du ikke glipp av noen hoteller :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå