Gå til innhold

Bytte navn på ungen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:o)

Da minsten ble født var jeg og mannen uenige om navn og vi brukte over 6 uker før jeg syntes nok var nok, og ga meg før gutten ble hetende lillebror.

I går spurte snuppa meg om Magnus skulle hete Magnus da han ble voksen også. Ja, svarte jeg da. Da man har fått ett navn så beholder man det hele livet. Så ble hun litt lei seg og sa: "jammen jeg ville jo at han skulle ha et kult navn". Spurte hva et kult navn var, og svaret? Sivert! Mitt navnevalg fra jeg var 18 uker på vei og fikk vite gutt på UL.

Hehe.. jeg kommer vel til å være en liten smule bitter hele livet for at jeg ga meg på navnet den gangen... :o)

(kan det forøvrig brukes som et argument da vi planlegger bryllup? Er nemlig veldige uenige der også..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan sikkert bruke det som pressmiddel i forbindelse med bryllupsplanlegginga;) Noko må jo du også få viljen din i.

Ellers så syns eg Magnus er eit fint namn, for det forbinder eg med min første "forelskelse" i barnehagen;) Skikkelig søt gut var det.

Skrevet

Jada Magnus er fint det. Har jo vent meg til det. Men det er vel en knapp mnd siden at jeg satt så på han og tenkte at han virkelig var en Sverre eller Sigurd. Blir liksom ikke helt fortrplig med Magnus, går dermed mye i lillebror. Men det går seg jo til, er mer fortrolig nå enn for 1/2 år siden liksom.

Men skal aboslutt bruke det argumentet i bryllupsplanleggingen. Nå fikk han bestemme noe veldig viktig, så neste viktige ting i livet vårt burde jo jeg kunne bestemme?

Det er lov å håpe!

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...