Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 ............og da snakker jeg om 30 cm seng altså:-) For eldste datter har sovet her i natt. Så koselig å ha henne hjemme en kveld og natt. I går kveld spurte hun om noen av oss kunne kjøre henne hjem senere og jeg sto som et spørsmålstegn og spurte hvorfor hun ikke kunne sove her. Noe som jeg jo hadde regnet med (dog uten å spørre). Og fikk da til svar at; Nei, jeg elsker den nye senga mi og sover så godt i den! Og den kjøpte vi til henne da hun flyttet i egen leilighet. Så da økte størrelsen fra 90 cm til 120 og mamma er herved utdanket!!! Sukk...........må jo fortelle at hun faktisk nå sover oppe i 90 cm senga som står på gamle rommet hennes og at jeg skal lage koselig frokost etterpå med ALLE ungene mine:-) Og en ekstra, men det er koselig det også og helt vanlig:-) Jippiii!!!
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Ååh,var det ei seng altså? =D Tenk at ei seng er bedre enn hjemme.hmm..Vet nemlig hvordan det er. Har storebror hjemme.jippi! Å han klaga på senga si her.. For tynn,for smal OSV! Men gosj så godt å ha han hjemme!! =)) Da eldsta flytta ut,da var jeg vel egentlig i tvil,så rommet sto ledig og ubrukt frem til høstferien. Da fikk jentene det. 4 år tok det for meg å forstå at joda,hun var flytta ut nå..hehe Godt å ha di hjemme og bare kose seg. Tilogmed rotet med klær er godt å se. Å jeg ble også levert en sekk klær jeg må vaske. . ! Har en del å lære den striken ja. Håper frokosten smakte =) Her forsvant han ut døra. Storesøster krever å en bit av han. Lite lyst å dele jeg.hehe ;o) Men må man så må man..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2009 Hihi, vi er noen ordentlige hønemødre vi:-) Vi er akkurat ferdige med å rydde av bordet og det var så koselig så koselig:-) Allemannalle:-) Snart er det tur på et lekeland i nærheten for sambo, frøken og kusine! Jeg skyr sånne steder som pesten, så da får jeg et par timer helt for meg selv. Eldste reist "hjem" og mellomste slanger seg på sofaen. Måtte jo stå opp "tidlig" for å spise frokost må skjønne:-) Venninnen har akkurat dratt hjem. Og freden senker seg atter en gang........:-)
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Oi hehehe :-)) tenkte litt koffert jeg da ,-) Kos når barna kommer hjem på besøk, DET er en postiv ting etter utflytting..
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Hehe vimsemamma,da var vi flere ;o) Hønete eller ørnete...vell,tror storebror mener det siste akkurat nå =) Nekta han nemlig å øvelseskjøre i kveld.Litt for glatt syns jeg =)
Karomamma Skrevet 31. januar 2009 #6 Skrevet 31. januar 2009 He he, jeg lurte også på hva overskriften skulle bety Men så var det bare koselige greier, om hønemødre og store barn som vil hjem til mamma (med og uten klesvask) og fiiiiine lørdagsfrokoster. Det var hyggelig lesning
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2009 Ja visste jeg det ikke;-D Visse ting forandrer seg aldri! Hahahahahahahahaha.........grisejenter:-)
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #8 Skrevet 1. februar 2009 ja ser du,at om kroppen eldres og alt blir skranglete,så er fantasien intakt =D Å hurra for det.hehehe ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå