Freckleface26 Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 I gaar tok jeg en clearblue litt ut paa morningen, ikke med forste morgen urin men den etter der igjen:) og mens jeg ser paa testen saa ser jeg den svaake streken komme til syne, selvfolgeli gikk jeg og kiket paa den i heile gaar og hver gang jeg saa paa den saa trodde jeg den var negativ men den er svaaaaakt positiv:) Men her kommer problemet og noe som jeg aldri har opplevd for, har 3 barn fra for, og det er at jeg spotter eller hva dere kaller det her inne:) Startet i gaar , men ikke noe mye blod, er mest slim sammens med blodet og det er ikke morkt blod, har vaert friskt lyst blod og i dag er det mer brunlig farge paa blodet?? Beklager intime detaljer jenter:) Men dere som kanskje vet litt mer om dette, hvorfor blir det saann at man spotter litt?? Haaper paa svar fra noen med erfaring ang dette:)
Lirgen Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 *dytter for deg* Har du tatt en ny idag? Tok en QR selv igår men den var negativ.. Men jeg gikk å tittet på den senere.. å da var der en svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak skyggestrek... Men leste på bruksanvisningen at man ikke sku lese av senere enn fem minutter . så da antar jeg at min er negativ. Men siden du hadde svak strek fra begynnelsen så skal du ikke se bort ifra at den kan vere positiv :-) *krysser fingrene for deg*
MathildeC Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Jeg har nå vært gravid to ganger, og begge gangen spottet jeg slik som du beskriver. Varte i ca to dager begge gangene, før det forsvant helt. Brunlig, med slim. Men de første dråpene var svakere rosarød, så begge gangene trodde jeg mensen kom! Litt morsomt på en måte å oppleve skuffelsen som så snur seg til vantro glede.. Lykke til uansett!
Freckleface26 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2009 Jeg har tatt en ny clearblue tidlig i morrest, den er fortsatt svaaaaaak positiv, men litt sterkere enn paa fredags morgen. Men jeg blor litt mer naa enn siden i gaar, saa jeg forstaar ikke hva som skjer egentlig??? Tenker jeg bare kjoper flere tester og saa venter jeg noen dager naa og ser om blodningene stopper.... haaper d gjor d... vil vaere gravid.. snufs.. tuusen takk forr svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå