Gå til innhold

Hva skal dere gjøre i dag da jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke selv her enda:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Driver å tenker på om jeg skal ta med ungene på lekeland i dag...det er så fryktelig kaldt her i dag:((

Skrevet

ut på tur...Aldri sur!! vi skal på tur på Fløyen i dag tenkte vi...kaldt men fint!!

Skrevet

Vi skal ut å gå tur i fin været :D

Strålende sol og ett par varmegrader :)

Skrevet

Skal snart vekke barnefar så jeg får dusja, så skal jeg dra å møte en venninne. Skal se på åssen huset dems blir, pusser opp og står i. Så skal vi vel ta en tur inn til byen å ta en kaffe eller noe :)

Skrevet

Har jo absolutt registrert det fine været. Men siden jeg er mer eller mindre fødeklar og har en mann som fremdeles er på jobb i Korea, så har jeg skaffet meg barnevakt denne helgen og kommer derfor til å nyte finværet fra sofaen!!!

Skrevet

Jeg skal lese pensum hele dagen. Mann og sønn skal være snille med meg (det er de alltid og særlig nå når jeg er gravid og slapp) og de skal handle all maten vår:)

Har et mål om å lese minst 4-5 artikler i et ekstrafag jeg tar i løpet av dagen. :) Jeg bør også skrive litt på en skoleoppgave i et annet fag.

I kveld skal vi sikkert lage noe godt å spise. Men vet ikke hva:) Og så skal vi kanskje sløve litt på sofaen.

Skrevet

akkurat nå leker jenta mi å guttn min sitter å leser :-) Slik skal de få holde på mens jeg skal vaske litt. Etter lunsj dusjer vi å drar i 3årsdag :-)

regner med det kun blir hjem, kvelds å rett i seng etter det.

Skrevet

Jeg skal sitte inne hele helga og jobbe med historie :( mann og barn skal visst på lekeland idag..

Skrevet

jeg og gutta har nett spist en god frokost. så nå skal vi stelle oss og leike litt:) drar vell på vaskejobben i 12 tiden, da kommer min søster og 2 barn og passer gutta. senere skal vi vell en tur ut oxo i d nydelige været. så blir d pizzabaking på meg som vi skal kose oss med, før lørdagsgodt og barnetv:):) så er d jo d vanlige som bading,lesing,sang og natta:)

kansje samboern ringer oxo fra venezia:)

Skrevet

Huset er ferdigvaska og bollene står til heving. Håper at noen kanskje har lyst på en kopp kaffe og nystekte boller?

Ellers har vi planer om å kose oss skikkelig, sånn familiekos - ta en tur ut i finværet. Mulig guttene og jeg drar en tur på kafè, for å treffe venner. Blir sikkert litt spilling i løpet av dagen. I kveld blir det hjemmelaget pizza og tv-kveld.

En helt optimal lørdag for meg, hvertfall :-)

Skrevet

Når 2-åringen våkner skal vi til byen og kjøpe klær til gubben. Han kjøper klær 2 ganger i året og det er på salget i januar og august. He he da må jeg draaaa ham inn i butikkene. Deretter skal vi på kafe, handle mat også kose oss hjemme i sofan.

Skrevet

Jeg skal i byen med noen venninner..Skal ha med meg minstemann (4 uker)

Sambo og de største skal leke hjemme og gjøre noen ærend.Så skal vi alle handle og hjem og kose oss..

Vet ikke helt hva vi skal lage i kveld enda,ungene får bestemme=)

Så er det bare og kose seg resten av kvelden=)

Skrevet

sønnen min er hos min mor denne helgen,så jeg og samboeren min fant ut at siden vi har barnefri så får vi influensa..så her ligger begge med DEN influensaen,feber,hoster til blodsmaken kommer osv..så det gjør jeg i dag

Skrevet

Vi har vært i sverige..

Jeg skal snart dra på jobb..

Skrevet

Her er det sol og skyfritt så kunne godt ha vært ute,men det er -15 så da må vi finne på noe inne...:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...