julibebiss <3 Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 babywatcherèn deres..for dere som har det?? er det farlig å bruke den for mye?? jeg tenker på om en bruker den om morningen og kvelden?? jeg har ikke mottatt min enda,men gleder meg til jeg får den =)
PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Jeg brukte min ca en gang om dagen. trur ikke det er farlig. Jenta mi ble født sunn og frisk og riktig stor og alt. Fødte en dag før termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå