Gå til innhold

hvor ofte bruker dere.......


Anbefalte innlegg

Skrevet

babywatcherèn deres?? for dere som har det?? kan det være farlig å bruke den masse??

tenker sånn..om en bruker den om morningen og om kvelden?? er det for mye??

jeg har ikke mottatt min enda..men venter i spenning =)

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pc`n låste seg så ble to innlegg det her...sorry =) heh

Skrevet

d er ikke farlig og bruke den for mye, men d er ubehagelig for fosteret når du bruker den. d er ikke noe stråler eller noe skadelig som sendes ut av den, men lydbølger akkurat som et eccolodd på en båt! det er ubehagelig for foster når lydbølgene treffer, så man rådes til og ikke bruke det for mye! jeg har en som j fikk til jul, og har brukt den fire ganger! ikke bruk den for lenge av gangen,bare sjekk at det er en gjevn hjertelyd oxo avslutt, og ikke for ofte! en gang i uken er vel mer enn nok?! jeg har ikke brukt min etter at jeg har begynt og kjenne daglige spark, men kommer nok til og bruke den bare for og kontrollere at alt er i orden utover i sv.skapet hvis det blir lite bevegelse osv..! merket til og me hos JM at fosteret vrei seg unna lydbølgene, så hun måtte "følge etter" for og få en gjevn måling. hun bekreftet at det er meget ubehagelig for foster!

Skrevet

tusen takk for svar =)

 

aha..da skjønner jeg...

nei,jeg bestemte meg for å bestille en for å ha til senere i sv.skapet..for å sjekke om alt var bra om det var lite liv osv.. ikke for å bruke hver dag.. men er liksom det med å ikke ringe legevakta med engang en blir litt redd..da kan jeg sjekke selv med hjertelyden..er den normal..da er det jo greit =)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...