*SmurfeMamma* Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 er det virkelig mulig, vi brukte 14pp med sønnn vår og nå satt spiren på 2 pp.. helt utrolig!!!! jeg har hatt svake posetive tester ognegative tester siden forrige onsdag, altså over en uke.... i går kveld fikk jeg svak mer synelig strek på billigstav fra billigtester, og i da kom krysset på CB og det står GRAVID i vinduet på den digitalet:):):):) kan ikke tro dette er sant jeg. mine symptomer er: begynte med sopp.. veldig trøtt og sliten (men har også mykoplasma llungebetennelse) masse stikk og murring nede i lysken og nederst i magen. trodde mensen skulle komme hele tiden. puppene er større det brune er blitt mye større og mørkere blodåren jeg irriterte meg over sist svangerskap har kommet frem.. eneste jeg syns er litt trist, er at jeg trives så godt her inne på "bli gravid", gledet meg veldig til å komme inn her igjen, er så spennende og moro og lese hvor glad alle blir ved posetiv test.... men men, jeg møter vel snart alle dere koselige damer på 1. tri håper jeg:) klem og masse babystøv****************************************************************************************************************************************************
atsjo Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Så bra! Gratulerer:) Litt misunnelig her da, hehe. Men koselig å høre, spesielt siden dere brukte så lang tid på førstemann. Kos deg videre i svangerskapet. Tenk gutten eller jenta du har fra før skal bli storebror/søster;)
Nettis Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Gratulerer sååå mye! Kan jeg få spør om hvor lenge det er siden du fikk sopp ? =p hehe, jeg fikk det nemlig 1 uke etter da jeg tror heg hadde eggløsning, det er 2 uker siden, ingen mens og negative tester.
*SmurfeMamma* Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2009 jeg fikk vel det sånn ca to dager før IKM....
EnJente_m_2Jenter Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 GRATTISSSS !! Når hadde du ikm ?
Ein T Skrevet 31. januar 2009 #7 Skrevet 31. januar 2009 Gratulerer så mye ) 3 dager over IKM jeg... håper på pos.test på mandag
*SmurfeMamma* Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 31. januar 2009 jeg er i dag 8 dager over IKM... hilsen ~LilleKnøtt~ med nytt nick
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 31. januar 2009 #9 Skrevet 31. januar 2009 jeg er 9 dager over ikm... tok en test torsdagen, men den var neg:(( kjenner ikke noe spesiellt til symptomer heller.. ser dårlig ut for meg.. men er jo så fint at det klaffer for noen da:)) masse lykke til i tiden framover;)
*SmurfeMamma* Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 31. januar 2009 klarte ikke bestemme meg,så bytta nick igjen... hehe;)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 31. januar 2009 #11 Skrevet 31. januar 2009 Ååååååå Gratulerer sååååå mye lilleknøtt =) Masse lykke til videre, heldiggrisen! =)
White*Angel Skrevet 31. januar 2009 #12 Skrevet 31. januar 2009 Så heldig da! Å så fort det klaffet! Gratulere! Føler meg litt sjalu her =p
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 31. januar 2009 #13 Skrevet 31. januar 2009 Åhh gratulerer Lilleknøtt! Er så koselig med slike gode nyheter:o) Lykke til og kos deg i svangerskapet!!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 31. januar 2009 #14 Skrevet 31. januar 2009 Gratulerer sååå mye :D
babyklar er lykkelig :) Skrevet 31. januar 2009 #15 Skrevet 31. januar 2009 gratulerer )) Så gøy. Har samme symptomer som deg omtrent, er 8 dager over IKM. Ustabil syklus da... hmpf... men negativ test på tirsdag som var så er vel bare innbilning. Håper uansett at jeg også kommer inn på oktoberklubben. Men jeg er hele tiden overbevist om at mensen kommer, som du skrev som ett symptom da. Håper det heller er det, hihi God helg
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 31. januar 2009 #16 Skrevet 31. januar 2009 Jippi!!! Gratulerer så mye...syntes det er kjempekoselig å være her inne jeg også...er her selv om jeg er gravid:) hehe...vi skravlas inne på 1 trimester:)
*SmurfeMamma* Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #17 Skrevet 31. januar 2009 takk alle sammen:) babyklar 6 pp: hvorfor tar du ikke en test til da? min var jo negativ i går til morgen, men svak posetiv på ettermiddagen...
EnJente_m_2Jenter Skrevet 31. januar 2009 #18 Skrevet 31. januar 2009 Hei igjen, du jeg lurte på en ting,d u har jo testet positivt en stund etter ikm eller ? Jeg testet på torsdag som var svaaaaaaaakt svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakt positivt, såpass svakt at det mest så ut som en skygge. Jeg har testet negativt i morges, så nå er jeg forivrret. Har ikm i dag, føler litt murringer som kommer og går i bakgryggen (korsryggen), ømme pupper og jeg har løs mage, MEN negativ test i dag. Altså så spør jeg rett og slett når du testet og om du hadde noen svakt positive ? For jeg føler vel at så lenge min test i dag var negativ så får jeg vel neppe positiv test, men så plager det meg at den på tor var svakt pos, selv om det bare var ultrasvakt og skyggeaktig. Gratulerer så mye igjen, dette fortjener du
*SmurfeMamma* Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #19 Skrevet 31. januar 2009 2 dager før IKM: svak posetiv CB 1 dag før IKM: negativ CB IKM: testet ikke 1 dag over IKM: svak posetiv CB 2 dager over IKM: negativ CB 3,4,5,6dager over IKM: posetiv billigtest en etter 15 min.... 7dager over IKM: Ultrasvak billigstrimmel på morgen, litt sterkere billgstav på kvelden 8 dager over IKM: posetiv CB vanlig og digital. vil du se testene jeg tok i dag se på "våre album" og på PeterPan. begge testene er fra samme urin.
klar for 3? Skrevet 31. januar 2009 #20 Skrevet 31. januar 2009 Gratulerer så mye Lilleknøtt. Heldige du som slapp å vente så lenge denne gangen:) Håper jeg kan følge etter snart, men ser for meg at jeg nok må vente en stund. Men kanskje det hjelper om du legger igjen litt babystøv til oss andre;) Lykke til:)!!
EnJente_m_2Jenter Skrevet 31. januar 2009 #21 Skrevet 31. januar 2009 Tusen tusen takk for svar, da kan jeg TENKE meg at du ble forvirret ? Positive og negative om en annen ? jeg testet jo også positivt svakt to dager før ikm, negativt på ikm ( idag) så nå tror jeg jo rett og slett at det var noe feil med testen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå