Miss Dynamite Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 hu er 3 mnd. elsker mat. men hver gang hu spiser nå, ca midt i måltidet setter hu i gang å hylskrike... som en gaaal... ingenting hjelper (noe mat alltid har gjort)!!! hu sliter mye med søvn fra før (kiss) , men nå er det enda verre!!!
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 jeg har nøyaktig samme problemet med min 3 mnd lille jente! har lest at urolig søvn og dårlig matlyst kan være et tegn på å tennene er på vei, men det virker ikke som jenta mi har vondt, hun blir rett og slett bare plutselig forbanna! Håper du får noen gode svar, siden det kan høres ut som jentene våre har samme problemet og helsesøsteren min kun gir "morten harket svar" på mine spørsmål.
Miss Dynamite Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2009 j fikk også dumme svar... j syns av og til hu virker redd. ser på et punkt i taken og armer og alt fryser fast og skrika er der... hu spiser nå da myyye mindre... hu nyser,har diare ogsåååå håper vi får svar
Miss Dynamite Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2009 hu er også noe guglete (forkjøla?), alt er feil m hu, hu vil baaare gå rundt på mg...
3småtroll♥ Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Gulper hun mye? Datteren min var slik og hun gulpet også mye. Fikk først beskjed om at det kunne være allergi, men som jeg da sa så reagerer de jo ikke med hyl MENS de spiser hvis de ikke tåler melken.. Vi holdt på slik lenge før hun ble utredet og det viste seg at hun hadde reflux. Det jeg vet nå er at det er et helt vanlig symptom at de faktisk får vondt mens de spiser/svelger når de har reflux. Vet jo ikke om det kan være det hun har,men hvis hun gulper mye er det verdt å skjekke ut;) Det er også veldig vanlig at reflux-barn er mye snørrete og "forkjølet"(surklete)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå