Gå til innhold

Tips & Råd anyone? :D


Linnspinn

Anbefalte innlegg

Noen som har tips og råd angående å få igang fødsel?

Er sååå lei nå, selv om ikke termin er før neste fredag..

Var så sikker på at min termin stemte mye bedre, nemlig 25 januar, da kom riene ei hel natt, men gikk over til å bli ingenting ;D

Skikkelig frustrerende for å si d sånn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bra d ikke bare er meg ;D hehe..

tror jeg aldri har vært så lei i hele mitt liv av noen ting.. nå kan fødselen gjøre så vondt den bare vil for min del, selv om jeg har grua meg litt til den lenge ;) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå e d isje så særlig lenge siden eg føda sist onge (17mnd) så huske godt igjen di smertene..hehe.. men siden eg ble gravid igjen da lillemann va 9mnd så føles d ut så eg har gått gravid i 2år snart så e temmelig lei, så om d e jævla vondt så drite eg i d akkurat nå, nå ska han ut snart :D hahaha.. har forresten prøvd sex å d fynka isje, vaska trappene har eg å gjort så nå e di fine å reine.. e så svær at nå at eg klare så vidt å bevege meg, orke så vidt å gå opp trappene hehe.. men hadde d isje våre for d så sko eg gjerna ha jogga mange mil t dagen for å få mer fart på fødselen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. føler med deg akkurat der jah ;D har sagt til min kjære at dette blir første å siste, helt til han selv kan gå gravid ;D

men man skal jo aldri si aldri.. tror selv jeg ikke kommer til å glemme dette med d første isåfall ;D men man jo aldri ;D

har du vaska du oxo jah? jeg vaska ned hele badet her en dag i håp om å få en respons ut av d.. men neeida.. tror jeg blir gal snart!

vurderer sterkt å jogge å springe jeg også.. men d var d med å klare d jah :P

Vi får håpe d skjer ting snart med begge to av oss :D :D

du får isåfall ha masse masse lykke til :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...