bebis*i*magen Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Har termin i april, og tenkte en liten matrosdress ville være søtt til 17.mai. Lett og lett etter mønster. Funnet et som ser noenlunde greit ut, dersom jeg ikke finner noe annet. Noen som vet om noen fine mønstre? Setter pris på hjelp:-D
passilurken Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 jeg vet at sparkjøp har noen fine mønstre. vet ikke om du har det i nærheten, men jeg kjøper alle strikkeoppskriftene mine der. man behøver nemlig ikke kjøpe mønster og garn der, men kan kjøpe oppskriftene seperat. når det er sagt er i alle fall sparkjøp billigst på garn her i område:) mulig du kan få tak i det på nettsidene deres også...
LineBA Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Jeg har et mønster i Bambino bomull - strikket den selv i str 1 år - enkel og fin. Sjekk Bambino i strikkebutikkens permer med "gamle" kataloger - førstemann hos meg kom for 7 år siden..
Underveis --> Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Se om du kan finne noe på garnstudio.com. De har veldig mye fint! Gratis oppskrifter også ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå