frøsa Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 noen som vet om man får bestilt d noen steder?
♥jan05prinsesser09feb♥ Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Heihei Jeg fikk 3d på ordinær ultralyd på UNN tromsø, men tror ikke man kan bestille dette. Lå å så på vanlig ultralyd og plutselig skrudde hun over på 3d.. Utrulig morsomt å være med på og ikke minst de fine blildene man får:) Tror rett og slett de bruker den på medisinsk måte for å se klarere hvis de er usikker på noe.. Hadde de avertert at de hadde det ville de jo vært nedringt av kommende mødre som vil ha dette:D Men du kan jo prøve deg.. Lykke til;)
frøsa Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2009 Hei,og takk for svar:) Ja,har hørt mange som har fått det i Tromsø på ordinær ul.Ganske irriterende egentlig,å ikke være en av dem;)))))Jeg får vel bare ta meg en tur til Oslo,som sist.......
snellapella Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Kan man da velge hva slags bilde man vil ha?
siljeHelen Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 de har 3d i bodø. egen klinikk. men du må være tidli ute å bestille time.
♥jan05prinsesser09feb♥ Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Ja fikk velge hvilket bilde jeg ville ha, og fikk da fem tilsammen:) 2 vanlig og tre 3d.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå