Gå til innhold

HVORDAN FINNE UT HVA SO HAR BLITT SLETTET FRA LOGGEN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg velger å være anonym da dette er meget ubehagelig for meg å dele ut til hvem som helt.

Vi har ei datter på snart 14 år, vi har i det siste fått merkelige beskjeder om at hun holder kontakt med fanger fra et fengsel i USA.

Hun har i det siste snakket til oss om hvor høyt hun ønskerå reise dit og at venninen hennes ar familie der nede osv. For tre dager siden tok jeg henne på fersken i snakke med en av disse fangene på noe som lignet msn (samme opplegget hvertfall). Jeg spurte om han viste hvor gammel hun var men hun nektet plent å svare. Vet hun har vært inne å besøkt flere sider på nettet der man får kontakt med fanger (vet ikke helt hvordan det fungerer). Jeg er så oppgitt og lei meg.

Ser hun har slettet loggen nå i flere uker og jeg vil så gjerne se hva hun er inne på, vi prøver å sett en stopper for dette men hun nekter jo for alt. Hvordan kan jeg finne ut hvor hun har vært når loggen er slettet?

Hilse en fortvilt mor som sårt trenger hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Gå inn på verktøy, øverst i høyre hjørne, deretter alternativer for internett. under "leserlogg" står det, slett og instillinger. Gå inn på innstillinger og videre inn på, vis filer.

Vanskelig å forklare, men prøv deg frem.

Så lenge hun ikke har slettet filene, så kan du se alt som du/dere har vært inne på den siste tiden.

Lykke til!

Skrevet

Slette filene? Er litt grønn på sånne ting. Var inne og så litt men fant ingenting spesielt. hvordan sletter hun filer da, og hvis hun har gjort det, finnes det ingen måte å finne ut hva hun driver med?

Tusen takk for hjelpen da, 3pårappen :)

Skrevet

det finnes jo et slikt "spion" program man kan legge inn på pcn. man få da sett hvert tastetrykk... (var innlegg om dette for ikke så lenge siden, at e gubbe hadde lagt det inn pga han var så sykelig sjalu, for å følge med på damen sin...)

det hadde jo vært noe??? da får du vite alt... og kan også sperre sider osv etterhvert som du får vite hvilke, hva og hvordan:)

vet desverre ikke hva lags program det er eller hvor du får tak i det....

men noen her inne vet det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...