Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Er gravid og har en hjertesykdom. Fram til babyen får komme ut, må jeg bare ligge her og vente. Mamma har vært og handlet for meg, leverer i barnehagen og henter for meg, så ryddet hun litt og vasket klær for meg... Bare 6 uker igjen til jeg kan røre på meg igjen, og da skal hun få så mye hjelp hun vil... Eller kanskje jeg skal satse på å stille opp ekstra mye når hun blir gammel. Har ikke så mye til overs for mannen min akkurat for tiden... Han gidder ikke å være hjemme engang
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 slapp av- ta det med ro!- DU har ansvar for den lille i magen!- ligg stille! Ta deg en prat med din mann- kanskje du kan høre hvordna han egentlig har det- Mamman din kan du hjelpe når du er frisk igjen! hun stiller nok gjerne opp... Alt godt for de neste ukene!!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Du må ta deg en prat med mannen din og huske på at mange menn også får fødsels depresjoner. Og det kan jo være at han reagerer slik for han er redd for deg og ungen.Moren din er nok bare glad for at hun kan hjelpe deg. Og du bør lan henne hjelpe deg en god stund etter fødsel også slik at du får kommet deg. Det er ikke bare å sprette opp og gjøre alt selv om du har hjerteproblemer og har vært veldig i ro over en lengere tid. Tenk heller på det siden og takk moren din nå og si at du setter stor pris på henne. Lykke til med tiden som kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå