Gå til innhold

Hva med nytt DIB- treff Oslo?


Guri Malla har to små

Anbefalte innlegg

Hei damer!

 

Kunne gjerne tenkt meg en tur på Junior Lekeland igjen snart jeg! Vår lille er ikke så veldig glad i snø og altfor store vinterdresser, men lekeland er topp :)

 

Hva med en søndag i feb, f. eks 22.februar? Hvem kan?

 

Hilsen fru yrkesmamma med lite DIB- tid til overs om dagen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Tenkte akkurat på det samme her om dagen at vi må snart få til et treff. 22. febr. høres bra ut så vi er med :o). Blir koselig å se dere igjen :o).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veldig koselig, denne gangen skal jeg sørge for at det ikke kommer kamp i veien også :)

 

Hva med kl 14.00?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kamp den helga ;-)

Skal sjekke mann og kalender om det passer. Er jo plutselig blitt "karrieremamma" jeg og =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuddelutten!

Koselig at du drar i gang nytt treff! Jeg har også veldig lyst til å være med. Har bare hatt det litt hektisk i det siste... :o)

 

Jeg jobber den helgen, det er det eneste. Men jeg tenkte at jeg skulle prøve å være der til 14, ellers kommer jeg kanskje litt senere. Jeg jobber jo nattevakter, så må nesten sove litt siden jeg skal på natt igjen senere på kvelden... :o/

 

Er ikke helt sikker på om Sten kan bli med, han hadde laget en halv avtale... Men mulig han og storebror kommer også... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg blir med på søndag allikevel jeg, dessverre!

Jeg skal som sagt jobbe til helgen og derfor har mannen sagt at han tar med barna hjem til svigermor. Og da tror jeg at jeg benytter søndagen til å sove ut litt etter nattevakt. :o) Jeg skal også jobbe natt til mandag, men mandagen har jeg ikke barnepass, så det er greit å være litt uthvilt frem til da... :o)

 

Men jeg har veldig lyst til å treffe dere igjen, det var veldig koselig å treffes sist. Jeg har pittelitt planer fremover og jobber hver tredje helg, men håper vi kan få til et treff! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier du Nikkita, drar vi allikevel? Lille troll her har ikke skjønt at snø er gøy, så søndagene blir lange når det er vanskelig å gå tur også! Vi møter gjerne uansett vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle veldig gjerne ha vært med! :o/

Men blir gjerne med neste gang, har vært veldig koselig å treffe dere tidligere! Avtaler dere et nytt treff på søndag? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...