Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Jeg prøver å holde forelskelsen up and running, men jeg er litt for flink til å kritisere og se det negative i ham. Hva er det beste med samboeren deres!?? Trenger litt inspirasjon - hva gjør dere forelsket og glade!?
Lirgen Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Det beste med samboeren min må vere at han hele tiden ser så lyst på ting å får meg til å smile å le MYE hver dag! Måten han er flink til å fortelle meg hvor nydelig jeg er på alle måt,lager jeg middag,vasker klær ,så kan han finne på å bare komme bak meg å gi meg en klem og fortelle hvor flink jeg er hele tiden og hvor mye han setter pris på meg.
Miztery Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Jeg setter mest pris på måten han behandler meg og datteren vår på. Vi er prinsessene hans, og han er der alltid for oss. Selv da vi var fra hverandre en stund, backet han meg opp, støttet meg økonomisk utover vanlig bidrag og var helt fantastisk. Han er min beste venn, en utrolig elsker, den beste pappa for Solstrålen og en fantastisk mann å dele livet og hus med! Forholdet vårt er inne i en skikkelig god periode, en sånn der vi kan sitte å se på TV, og bare plutselig ser på hverandre, og jeg kan kjenne gnister i magen og må si at jeg elsker ham.. Også ler vi som to fjortiser av at vi er så forelsket.. Ganske godt gjort etter snart 14 år...
MaybeAgain Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 At jeg kan stole på han 110%, uten fnugg av tvil. At han er supergenerøs med fotmassasje ) For at han (med litt krangling) stort sett lar meg få viljen min dersom noe er virkelig viktig for meg.... Misforstå meg riktig - vi og lider av å være slitne småbarnsforeldre med hverdagsproblemer, men selvom jeg titt og stadig kunne tenke meg å kaldkvele han, er jeg stort sett like forelsket etter en god natts søvn )
Gjest Antarctica Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 1 Han er morsom! Han har uovertruffen sans for humor og klarer å se det komiske i nesten alle situasjoner...latteren er en katalysator for mye rart hos oss! 2 Han er vakker - i mine øyne i alle fall, ikke i egne øyne. Jeg syns både kropp og ansikt er uimotståelig, de lokker meg til å kysse han og berøre han ustanselig... 3 ...i fortsettelsen av nr 2 så må det sies at han er min drømmeelsker. 'Nuff said! 4 Han gjør en stor innsats hjemme og med ungene. Han lager masse god mat, er flink å følge opp avtaler hist og her, holder rede på klær og sko i barnehagen og annet, vasker tøy, skifter pærer, passer på bilen...han er flink til mye praktisk. 5 Jeg beundre mange av hans intellektuelle egenskaper og beundrer veldig det han får til innen faget sitt (vi driver i samme bransje, så jeg veit å verdsette det han gjør - hen er en veldig dyktig mann) 6 Jeg liker å se at han holder kontakt med foreldrene sine på en omsorgsfull måte, og at han besøker familien og pleier kontakt med dem. Han er en lojal støttespiller for dem, og i mine øyne gjør det ham til en ansvarsfull og fin person. Dette er viktige ting for meg....det betyr ikke at jeg aldri har krangla med han så busta fyker...!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2009 #6 Skrevet 14. mars 2009 Det beste med kjæresten min er at han er verdens beste! Han er modell (han er faktisk å se i en katalog nå for tiden:D), det vil si han er utroooooooolig flott å se på! Han skjemmer meg bort med mye kjærlighet, og nå vil han gifte seg med meg. Jeg foreslo vi kunne vente litt med barn likevel, men det har han absolutt ikke lyst til;) Jeg svever på en rosa sky..........................
jezza Skrevet 15. mars 2009 #7 Skrevet 15. mars 2009 Det aller aller beste med forloveden min er at han er så utrolig snill... han har alltid gode intensjoner, og gjør så mye for at jeg skal ha det bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå