erteposen + 4 Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 En kommander i "sengeleie" (graviditet) og ser på tv med dataen på fanget. Barna sover og mannen min på konsert:) Du?
FrøkenSprøken Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Fordi svigerfar er på besøk, og mennene har tatt kontrollen over tven;) Har scrappa litt tidligere i kveld, men gikk lei. Skal vel finne senga snart...
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 fordi det er fredag, og jeg vil sitte litt oppe... jobba hele uka, og er dødstrøtt, meeeeeeeen, det er min tur til å sove i morra )
En snupp - og en knert i magen Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Har sykt barn og har forsøkt å nyte litt voksentid når hun sover, og prøver å mobilisere til å gå og legge meg... Men det virker som om jeg blir nødt til å ta med meg vesla i sengen vår i natt. Stakkar liten
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 Kjeder meg og prøver å finne nye ideer til ting jeg kan lage^^
Prish Skrevet 30. januar 2009 #7 Skrevet 30. januar 2009 Fordi jeg har vært link og gjort matte i nesten to timer. Nå må jeg koble ut hjernen før jeg greier å sove. God samvittighet nå!
Kjukka Skrevet 30. januar 2009 #8 Skrevet 30. januar 2009 Fordi vi har ei syk lita snuppa, som våkner hele tiden... Sambo har vært våken siden kl. 3 i går natt, så jeg tenkte at han skulle få sove hele natta. Gav nettopp snuppa en paracet, så jeg håper hun også sovner snart, stakkars lita Ikke greit å være lite når man er syk iallefall :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå