Gå til innhold

Lille Cassander e født :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå e min lille guttebaby komt ud fra magen =), akkorat 1mnd før termin, 26. januar 09, så blødningen på søndag va tein på fødsel, riene bejynte å komma som smått i 10-hall11 tiå på kvellen og bygde seg oppijønå, va på sygehuse ca kl 03.00 og 05.26 så va an ude:) Komme kansje fødselshistorie om ikkje så lenge.. Han veide 2785g og 48 cm lang og 33 rundt hode, me e fortsatt på sygehuse siden han har/hadde hatt litt problemer me å pusta sjikkelikt, men nå går d bedre, han har såvidt bjynt å suga litt på bruste og :)..

Fekk ha han på bruste 10-15 min itte fødselen. Verdens nydeligaste baby <3

Lykke te dokken andre som vente:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til med den lille..

Skrevet

GRATULERER og lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...