GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Nå e min lille guttebaby komt ud fra magen =), akkorat 1mnd før termin, 26. januar 09, så blødningen på søndag va tein på fødsel, riene bejynte å komma som smått i 10-hall11 tiå på kvellen og bygde seg oppijønå, va på sygehuse ca kl 03.00 og 05.26 så va an ude:) Komme kansje fødselshistorie om ikkje så lenge.. Han veide 2785g og 48 cm lang og 33 rundt hode, me e fortsatt på sygehuse siden han har/hadde hatt litt problemer me å pusta sjikkelikt, men nå går d bedre, han har såvidt bjynt å suga litt på bruste og .. Fekk ha han på bruste 10-15 min itte fødselen. Verdens nydeligaste baby <3 Lykke te dokken andre som vente:)
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 lykke til med den lille..
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 GRATULERER og lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå