Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Etter vi flyttet inn (i et leid) hus på sensommeren har det skjedd så mye rart, jeg er ikke overtroisk eller tror på spøkelser og sånt, men her skjer det ting jeg ikke helt skjønner.... Mens jeg holder på på kjøkkenet slår til stadighet den ene platen seg på fullt, uten at jeg skrur den på. Noen ganger kan jeg kanskje ha kommet borti bryteren eller lilllegutt ha sneket seg til å skru den på, men etter jeg har begynt å virkelig legge merke til det hender det at det skjer mens jeg snur ryggen til. I dag laget jeg mat med den ene plata på svak varme, så slo jeg den av og vi dro bort og var borte i 4 timer. Da jeg kom hjem sto ikke plata på, men den var fortsatt varm. En dag lillegutt og jeg satt og leste i en bok med tv på slo plutselig parabolboksen seg av, fjernkontrollen lå i en hylle 2 meter unna. Etter 5 minutter begynte røykvarsleren rett ved å ule, men det var ingen røyk/brann eller ovner som sto på. I går sto jeg på kjøkkenet mens lillegutt satt i stua, et par meter unna meg. Plutselig hørte jeg tydelig noen som sa "hallo", jeg snudde meg etter lyden (et hjøre av stua) og lillegutt så også den veien og sa "eh eh". Jeg gikk ut i gangen for å se om det var noen der, men vi var helt alene... Vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette, jeg er ikke redd for at det skal være noe her, men litt rart føles det likevel.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå