Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Var hos gynekologen i dag..han sa at alt så helt fint ut og viste meg begge eggstokkene. På den ene siden sa han at det lå et stort egg. Betyr det at man da snart har eggløsning,eller hva betyr dette?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Dytter på denne... synes jo det var en merkelig bemerkning om det ikke skulle bety noe. Kan iaf stemme at det er rundt eggløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå