Gå til innhold

5 dager til IKM! Flere som er spente på hva uke 6 vil bringe?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har dere noen symptomer?

Jeg begynner å få ømme pupper nå. 7 dager siden el. Så litt tidlig ennå, men har hatt masse mensmurringer i flere dager. Mistet i desember, så vi er veldig håpefulle:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er spent på hva uke 7 vil bringe=) Eggløsning denne uka. enda 10dager til ikm. Gleder meg vilt =) =) Blir gøy å se hva testen viser. Føler virkelig at det har klaffet denne mnd. Men tiden vil vise=)

Skrevet

samme som deg made in bed. ikm på onsdag..spennende..

jeg har ingen symptomer. stikking i magen..men trente masse mage igår så sikkert derfor:-)

Skrevet

IKM på onsdag :)

Mista i august så er veldig spennt nå, samtidig som jeg ikke tørr håpe for mye:s Har følt meg småkvalm de siste dagene, men det går spysyka her vi bor, så kan jo være derfor;)

Skrevet

Jeg har ikm på tirsdag, men er redd for det ikke klaffer for meg denne mnd. Begynte å kjenne mensmurringer igjen i går, så da antar jeg at mensen er på vei (kanskje jeg går tilbake til 28 dagerssyklus igjen...) Men men får bare vente å se, jeg skal prøve å ikke ta en test før man/tirsdag....

Skrevet

Hei jenter!

Slenger meg på denne tråden. IKM på tirsdag. Grugleder meg! Er så redd for å bli skuffet.

Hadde en MA i september og dette er 2. pp. Har ingen symptomer enda, så har ikke helt trua...

Skrevet

Mange spente her, ja! Jeg slenger meg på:) IKM onsdag, men vil prøve å vente med test til neste lørdag hvis ikke tr kommer før det... Mener vi skal ha truffet med prøvinga vår, men jeg tror liksom ikke at det går an å klaffe på første forsøk, så jeg forventer egentlig tr og ikke en positiv graviditetstest;) Men er jo lov å håpe, da! Lykke til! Håper på mange positive tråder her inne etter hvert;)

Skrevet

6 dager til IKM. Har veldig stabil syklus, så jeg HÅPER mensen ikke kommer. Jeg har fått litt ømme bryster og vortene virker litt større. Kjenner murring, men det kan jo være mensen.

Uff! Grusomt og gå sånn å vente; )

Skrevet

made in bed:

jeg mistet i desember jeg også 5+1...

teset på nytt posetivt i dag, 5+1... kjenner jeg er litt nervøs nå...

men håper alt går bra denne gangen:)

det sies jo det at etter en sa, så er kroppen veldig mottaklig for nytt befruktet egg, så jeg krysser fingrene for deg:):)

hvor langt var du på vei da du mistet??

Skrevet

Eg venter mensen om 3 dager egentlig, men har vert mye tull med syklusen i det siste...Er bare på 1 pp da, så det hadde vel vert for godt til å vere sant;) (eg tror liksom heller ikke at eg kan bli gravid på 1 pp, så er ikke så spent egentlig...men man kan vel egentlig blir like gravid 1 pp som 2 og 3 osv vel?)

Skrevet

Hehe... Ja, forutsetningene bør jo være de samme uansett, selv om det bare er 1. pp...;) Men jeg heller klarer ikke helt å være kjempespent, men tenker jo litt på det, da... Hadde jo vært koselig om det satt en spire med det samme, men forventningene var MYE større sist, da det var første barnet vi prøvde på;)

Skrevet

IKM på torsdag for meg...7pp. Krysser fingrene...

Skrevet

Er i 1 pp , og skal vel ha mensen ila uka som kommer tenker jeg.. slutta med pillen 5. januar, blødning 8.-12. Regna ut at el skulle være rundt 22. , men er jo mulig den er når som helst... har egentlig ikke peiling siden jeg nettopp har slutta med pillen, som jeg har brukt i flere år .. Håper-håper-håper at TR IKKE kommer, og at jeg har spire i magen :) :) :) har hatt litt murringer i magen, nesten som før og under mensen til vanlig... luft i magen har jeg også hatt en del av.. og vondt i hodet... MEN, mulig dette er innbilte symptomer da..... For tenker jo en god del på om jeg har spire eller ikke.... men , det kan vel være en mulighet og da?? Eller?

Tenker å vente en stund før jeg tester, om TR ikke kommer ila den kommende uka.. se det an om 2 uker kanskje? hva tror dere??

Er helt ny i gamet, første barnet dette... men vet iallefall at svømmerne er intakte og sterke, sia sambo har barn fra før, som satt ved første og eneste forsøk.

Så nå er jeg speeeeeeeeeeeeent ! :) :) :)

*babysyyyyk*

Skrevet

Lilleknøtt: Jeg mistet da jeg var 5 uker jeg og. Håper så masse at spiren sitter;) Begynte å blø den 6. januar og fikk bare en vanlig mens. El kom 18 dager etter. Har ikm til onsdag, så da får jeg vite også;) GRATULERER så masse med ny spire:) Så utrolig godt at den satt så fort igjen.

Hadde dere prøvd lenge før du mistet?

Skrevet

nei vi hadde egentlig ikke prøvd skikkelig en gang.... hadde bstemt oss for å prøve for fult i januar, for så å ta pause i februar og mars... begynne for fult igjen i april....

vi trodde dette kom til å ta tid, siden vi brukte 14 mnd sist vi var prøvere...

har nå en sønn på 21 mnd... så det blir nøyaktig 2,5 mellom barna da viss alt går bra:)

regner med du kommer etter til onsdag jeg:)

Skrevet

3 dager igjen til IKM...!

Snart bare 2.

Er i dårlig form, og har vært av og på kvalm i flere dager, men siden jeg plages en del med nakken så kan kvalmen komme derfra. (Dette er meg som prøver å dempe forhåpningene:) Dårlig matlyst, og stort søvnbehov. Men men.. det kan jo være hva som helst egentlig:) Prøver å ikke håpe for mye.

Det jeg syns er aller verst er at testene for meg aldri er positive når jeg faktisk er gravid, Da jeg gikk med lillegutt var jeg 3 uker over tida før jeg fikk positiv test. Og da jeg ble gravid i sommer, men mista s¨å var ikke testen positiv før jeg hadde blødd i 3 uker. Altså jeg testet ikke da,da men legen gjorde det :) Hvis ikke TR dukker opp før helgen så kommer jeg til å teste da, men har ingen tro på at testen ville vise positivt egentlig :) Uansett om det kanskje er noe på gang. Og jeg tror forøvrig det, men er så redd for å bli skuffa.

Skrevet

6 dager til ikm, lørdag altså. Kommer til å teste søndag hvis jeg ikke har fått besøk til da. Er ikke det morsdag på søndag da? Hadde jo vært midt i blinken:)

Symptomer har jeg litt av. Murringer i magen, kramper i bena, stikninger i brystene. Men det er vel bare ønsketenkning.

Skrevet

+ på morsdag hadde vært perfekt ja :)

Skrevet

1 dag til IKM. Sitter her og er så kvalm, prøver å dra ut tida før jeg MÅ se i kjøleskapet, liker ikke luktene som velter mot meg. Synes jeg kjenner lukta av blomkålsuppe som vi spiste i går, men det er vel heller umulig. Jeg både tror og tror ikke... ;)

Skrevet

Jeg har IKM den 8,litt spent men har ingen symptomer.Er bare 1pp så

det er kanskje for tidlig å begynne å håpe :) Krysser fingrene for dere andre ;)

Skrevet

Litt kjipt å ha ikm i slutten av uka, det er ikke så lett å vente nei;)

Ser at noen av dere har testet positivt allerede! Kjempekoselig:)

Håper bare ikke den fordømte mensen kommer nå, og at det blir testing på morsdagen:)

Skrevet

IKM i dag og ingen TR :)

Testing er utelukket foreløbig da de likevel ikke fungerer som de skal på meg :) Men er glad så lenge TR holder seg borte. Skal teste til helga, men er nok ikke noe å få utslag på da heller. Kjipt at kroppen min er så treig med å få opp hcg nivået!! Føler at det er kun meg som er sånn.

Skrevet

jeg har IKM mellom 2. og 9. Hatt litt ulike sykluser. symptomer er at brystene er til tider VONDE, pleier å være litt ømme, men nå er de mer såre, hatt en merkelig magefølelse/stikking noen dager... føler litt som en strikkepinne som "poker" meg innvendig, og som gir litt følelse av at blæra er full men det hjelper ikke helt å tisse heller.. flytter seg litt fra side til side og midt på helt nederst i magen.. men jeg har kraftige mensmurringer som jeg pleier å ha når mensen er RETT rundt hjørnet.. så jeg er skeptisk. jeg og sambo har avtalt prøvepause, så om det har klaffet siste mnd så er det jo litt artig..

Skrevet

Kjempespent! IKM på onsdag her også... Murringer og ømme pupper.. Vi håper veldig!!

Skrevet

1 dag på overtid nå!!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...