Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Det gjør vel ingenting. Det e nå ikke skadelig meg spinning.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 De har vel også godt av å holde seg i form! Men det er jo negativt om det er fordi hun vil slanke seg da. Utover det har alle godt av fysisk aktivitet.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Hvis 13 åringen har lyst, så hvorfor ikke? Er det noe anderledes enn en 13åring som driver med vanlig sports sykling. (tenker da på sånne sykkellag, aner ikke hva det heter jeg, men er da rimelig mange unge som prøver seg på den store styrkeprøven, sykler kanskje ikke hele greia da men)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Hun har så lyst til å begynne på noe "sport" greier, men ser ikke helt for meg ei på 13 år skal drive med sånn spinning, da mener jeg hun like så godt kan sykle seg en tur med sykkelen sin. HI
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 I mine øyne er ikke spinning en sport, men ren trening. Om hun liker sykling kan hun kanskje melde seg inn i en sykkelklubb i nærmiljøet, og da er jo spinning en fin måte å trene seg opp til selve sporten. Og det har jo i tillegg en sosial ramme rundt. Å bare gå på spinning blir for min del litt for mye bare treningen om du sjønner hva jeg mener... Og for barn og sport så er jo det sosiale rundt det viktigeste, det kommer tidsnok en tid da hun kommer til å trene først og fremst for å holde seg i form.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #7 Skrevet 30. januar 2009 Nei synes ikke noe om det nei. Så unge skal ikke trene musklene på den måten ennå. Det blir akkurat det samme med vekt trening og det skal ikke så unge begynne med så tidlig. En og annen gangen kanskje, men ikke fast.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #8 Skrevet 30. januar 2009 HI her... Er så enig med deg over her. Hun har bare lyst til å begynne på noe liksom, å jeg mener at d absolutt ikke passer en 13 åring til noe sånt, hun er høy å slank å har ikke behov for å trene bort noe som helst. Jeg mener d er mye bedre for henne å finne noe annet hun kan være aktiv i, noe som er mere "lek" Dette er da min stedatter, og har ikke snakket med henne om dette, fikk vite d av pappaen når jeg kom fra jobb i dag. Derfor ville jeg høre litt her inne hva dere synst om d.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #9 Skrevet 30. januar 2009 På de store treningssentrene er aldersgrensen stort sett 16 år, med mindre de har et opplegg for tenåringer. Dersom det er trening rettet mot tenåringer, så er det vel greit, er det ikke?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #10 Skrevet 30. januar 2009 HI her... Tja, jo kanskje d? Men ser henne liksom ikke helt for meg i samme treningstime sammen med godt voksne damer... Men uansett, jeg mener hun heller burde finne på noe som er mer "typisk" for hennes alder. På meg virker d som hun bare vil begynne på d fordi hun muligens har sett d på tv'n/film å at d ser "kult/morsomt" ut...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #11 Skrevet 30. januar 2009 Poenget er vel at hun neppe har adgang til å gå på treningssenter sammen med godt voksne damer. Er vel en grunn til at jeg aldri har sett en eneste tenåring på SATS... Men sjekk mulighetene der dere bor, eller hør med henne hva jevnaldrende gjør.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #12 Skrevet 30. januar 2009 Hi her... Men hvis hun går sammen med moren da? Hvis moren også trener d, da må vel hun også kunne få "lov"...eller hvor strenge er de på den så kalte aldersgrensen? Tror d er snakk om treningssenterkjeden Elixia...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #13 Skrevet 30. januar 2009 der jeg trener er det 16års aldersgrense, og barn ingen adgang står det. Så vil tru hun ikke hadde fått vært med deg på trenign her jeg bor iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå