Gå til innhold

troll dress på salg? erfaringer med dressen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

alle erfaringer og tips mottas med takk ; )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er jo mye omtalt her inne, og stort sett er det positive tilbakemeldinger. Det er jo ikke helt uten grunn at det er en av dressene som kommer godt ut i tester, og med impregnering holder den godt vann.

Vi har brukt en til tre barn, og den er veldig slitesterk. Fint å ha en dress for hele året, og en sparer en del penger. P&P sin hadde vi i år, og den tåler dårlig slitasje. Skogstad sin har vi også god erfaring. med.

Skrevet

Jeg liker best den Trolldressen med fast for, spesielt til de som skal kle på seg selv. Begge er god på slitasje, bevegelighet og vanntetthet.

Skrevet

Jeg sverger til troll dressen med ullfor som kan tas ut til barnehage bruk. Bruker den høst-vinter-vår den tåler utrolig mye og har ikke opplevd at 3 åringen blir våt igjenom og han elsker sølepytter. Er alltid god og varm og når innerforet er kneppet fast i ytterdressen klarer han fint å få på seg dressen i en fart selv.Den er lett å bevege seg i og har snøring i livet så man kan godt kjøpe den en størrelse større .

Skrevet

Er enig med løst for. Sparer penger, og ingen av mine gutter har hatt problem med å ta den på. Den gamle modellen hadde knapper, den nye har glidelås. Personalet i bhg hadde ikke lagt merke til at den hadde for.

Skrevet

Jeg må si at jeg har vanskelgi for å tro at persoanlet i bhg ikke oppdaget at den hadde løst for.

Det er noe vi merker med en gang - ikke fordi vi merker at foret løsner fra dressen slik enkelte andre dresser gjør.... Men det er et herk å ha på dressen fordi "ribbestrikken" på ullfleecen (foret) er så stramt!

Jeg orker ikke å bruke den dressen uten å ta den på i to omganger. Først ullfleecen så selve dressen.

Som mamma brukte vi refleks sine babydress til minsta frem til nå nylig. Da ble den for kort i ryggen til henne. Vi hadde kjempeerfaring med den! Hun var aldri kald, og den holdt ute vannet selv om hun satt midt i en skogsinnsjø. (Kom tørr og varm hjem igjen)

Når den ble for liten fant vi en trolldress på tilbud (999kr). Tenkte at vi skulle prøve den ut selv. (Er noe annet med erfaringene jeg har fra bhgbarna "mine") Kjøpte med løst ullfor i, slik at vi kan ha den til våren og muligens høsten også.

Dressen virker helt ok den. Travel å ha på. Veldig god og varm. Kjekt å bruke foret når hun sitter i vognen. (Det negative er at hun lett kan bli for varm)

Vi kjøpte matchende lue og votter også. Vottene prøvde vi en gang, og ingen av oss trivdes med de. Hun klarte hverken å gripe eller noe annet med de på. Ramlet av gjorde de faktisk også.

Luen glipper på sidene ved ørene, men hun kunne ikke hatt en mindre str. I tillegg så sitter den ikke skikkelig om hun vrir på hodet. Veldig negativt for et barn i lek. Eller, hadde ikke likt det jeg heller akkurat.

Kjenner jeg gruer meg for å vaske dressen. Brukt den ei uke i bhg og den er full av sand, snør og annet kliss.

Men; how 2 do it?! Er jo en blanding av både ull og andre tekstiler selve dressen. (uten foret; det går vell enkelt med ullvask)

Neste dress blir nok en ny Refleksdress!

Eller muligens en Friends (coop)- den har jeg også veldig god erfaring med, både fra mine barn og bhgbarna.

Troll er rett og slett ikke verdt pengene. (Særlig ikke med tanke på at en kan få kjøpe ullforet separat - det er det jeg har likt best med hele settet. Tykt og varmt til en frossen barnekropp)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...