Norwegian by injection Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Ja, nå har jeg hørt det også! http://abcnews.go.com/Health/Story?id=6120045&page=1 Klikk på videoen ;-)
partyoffive Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Hores ut som en trashy stripperfra Klofta med vulgære silikonpupper! he-he Jeg hadde hvertfall IKKE orgasme under mine fodsler. Spes ikke den siste. Jeg har på den annen side hort om noen som faktisk har bæsjet under fodselen sin! Orgasme, det har jeg ikke hort....he-he
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Det er faktisk veldig vanlig å få orgasme under fødsel (selvom jeg ikke har sett på linken du la ut) Det har ikke noe å gjøre med at man tenner på hele greia, men at barnet stimulerer de punktene som utløser en orgasme. Tror ikke jeg hadde det med noen av mine.. Og det er HVERTFALL normalt å ha avføring under fødsel!
FrøkenSprøken Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Hmmmm.... Hvis orgasme hadde så mye som LIGNET på de smertene jeg hadde under fødselen hadde jeg LDRI kommet til å hatt sex igjen;) Men party: bæsje under fødselen gjør jo de aller fleste da. Det gjorde nok du også, men JM er ganske flink til å tørke det bort før noen ser det.
Norwegian by injection Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2009 You're too funny! LOL! Så du på videoen? Får nesten lyst å føde igjen jeg! NOT! Høres helt utrolig ut altså? "I'll have what she's having" he he Whatcha been up to?
partyoffive Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 ...Studentmamma...det var liksom ikke så seriost ment. Jeg VET det ikke er uvanlig. Ikke ta det så alvorlig. Men nei - jeg gjorde faktisk ikke det. Ingen av de 3 gangene. Og grunnen til at jeg vet det er at jeg den forste fodlselen hadde lest om dette - og var så paranoid for at det skulle skje, at jeg insisterte på og blir fortalt hva som foregikk der nede og få tilbakemelding fra 2 sykesostre, 1 lege og min mann! Tror ikke de gadd og lyve. De 2 neste fodselene ble dette liksom en liten parodi og en spok med denne bæsjingen og meg at vi fikk det igjen bekfreftet (mer for morro egentlig...litt intern spok mellom meg og minn mann egentlig...helt greit om ingen forstår det, he-he).
Norwegian by injection Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. januar 2009 Jeg må si jeg er enig med deg student! he he
partyoffive Skrevet 30. januar 2009 #8 Skrevet 30. januar 2009 My favorite seen - 'When Harry met Sally..." ha-ha I dag har jeg shoppet på salg for penger vi egentlig ikke har. har du noen gang vært på Dandvika Storsenter i Bærum? Vanvittig mye bra butikker. Veldig amerikansk aktig 'mall'. Gikk litt crazy på butikken 'Junior'. Kommer altid ut med ting til barna og ikke meg selv. Jeg trenger virkelig vinterklær og utstyr...ah, neste år. Nå er jeg klar for vår jeg altså. You? Running today? Er det et senter du trener på sa du? Ala Y? ha-ha. I loved going to the Y. S did not cooperate w/the childcare though....Savner Y.
Norwegian by injection Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 30. januar 2009 ang. hvor jævlig de smertene var, vet ikke så mye om bæsjing! ha ha ha
partyoffive Skrevet 30. januar 2009 #10 Skrevet 30. januar 2009 Sorry, rettelse; ikke Dandvika, men Sandvika, ha-ha. Håper ikke venninen min er her i kveld og kommer inn her og henger meg ut for stavefeilene mine....he-he
Norwegian by injection Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 30. januar 2009 Så gøy da! Love shopping with money I don't have! Nei, jeg har aldri vært der, høres fantastisk ut da! Herregud. igår så prøvde jeg en time som ikke jeg hadde vært på før, den het 'power' og rett etterpå var jeg på spinning....og fy faen, idag er (over)kroppen min helt ødelagt! Så idag gikk jeg bare en liten tur med M...klarte ikke mer, satser på trening imorgen! Jeg er så svak i armene at det er flaut! Dattera mi på 9år tar meg i håndbak, no lie! Jeg skal finne tråden vår fra igår...leste du den eller?
partyoffive Skrevet 30. januar 2009 #12 Skrevet 30. januar 2009 Er det Aerobic timer du tar? åh, det liker jeg også. Spinning har jeg aldri provd. Bare etter 1 flaske vin eller 2, he-he. Men du skal da ikke bryte håndbak neste November da. Ikke odelegg overkroppen din, ha-ha. Den er kjekk og ha på toppen av bena når du skal lope. Jeg tror jeg så det siste innlegget i går. Bulgaria, hores interesant ut. Et sted jeg aldri har tenkt på. Har liksom Spania i hodet, men mulig vi bor tenke litt bredere. Når du nevnte at jentene dine er am+nor. statsb. kom jeg til og tenke på at I trenger nytt am. pass for 1 Mars. OBS!
Norwegian by injection Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 30. januar 2009 Power=vekt trening, styrke=helt jævlig! Spinning er kjempe gøy synes jeg! Jeg må nesten skjerpe meg at ikke jeg trener for mye spinning isteden løping! Aerobic har jeg prøvd men jeg er altfor klønete! Klarer ikke to ting på engang jeg! He he! Ja, se litt på startour.no. Bulgaria er mye billigere enn Spania. Vet du hva? Jeg må legge meg snart...I have at 'date' imorgen tidlig LOL!
partyoffive Skrevet 30. januar 2009 #14 Skrevet 30. januar 2009 Ah - jeg tenkte på Power Step jeg. De klassene pleide jeg og ta på Y. Date in the morning? Oh, you are good. I am such a B person. F better stay the H.. away from me in the morning. I hit. And the whole breath thing....no thank you. Skal sjekke star trou i morgen. Får rulle inn ved siden av mini og håpe at han ikke våkner igjen for hvertfall 4am....sukk! Godnatt!
Norwegian by injection Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #15 Skrevet 30. januar 2009 nighty night! My date is with a bike! LOL Glemte å si...så du at Madonna kommer til Oslo 30.juli? Jeg har kjempe lyst!
Leirha Skrevet 30. januar 2009 #16 Skrevet 30. januar 2009 Husker jeg hadde helt angst for å få orgasme under fødsel av førstemann! Det syns jeg den gang var det flauste som kunne skje. Man skulle ha vondt, ikke nyte det tenkte jeg.. Jeg var ikke så gammel, ser idag at jeg var et knøtt lite barn i hodet, var 18år. Heldigvis så var det bare vondt, fint og vondt.
Norwegian by injection Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #17 Skrevet 30. januar 2009 Er det sant altså? Hvordan i all verden kom du på det? Jeg var så sinnsykt langt unna en orgasme som det går an å bli!
partyoffive Skrevet 30. januar 2009 #18 Skrevet 30. januar 2009 Oi - hadde vært goy! Må sjekke datoene for Dublin turen til sommeren. Svigermor fyller 80 11 Aug. I would prefer a bike in the morning as apposed to what I thought you meant...ha-ha! Nighty, night!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå