Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 5.30, stå opp, dusje, lager frokost/matpakker. 6.45, vekke småen, kle på, og gjøre klar. 7.00 gå hjemmefra (har ikke bil, så må gå 20min hver vei til bhg). 7.30 sitter på bussen til skolen. 8-15.30 skole tid. 16.00 Hente i bhg, gå hjem 20 min, hjemme ca 16.30, lage middag, rydde, leke, kose. 18.30 Leggetid. Etter det er det lekselesing og husarbeid, før jeg stuper i seng 21.30
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Det høres ut som en hvilken som helst ukedag her i huset.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Hørtes fælt ut, men hvor vil du hen med dette innlegget? Vil du ha sympati??
Sånn kan det gå Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Høres som en helt vanlig dag for svært mange, og ganske så likt min dag, selv om jeg er på toget på vei til jobb før klokka er blitt 7 og aldri er hjemme fra jobb(jobber 8 til 16) før nærmere 17.30. Men jeg ville ikke orket stå opp så tidlig når jeg ikke behøvde dra ut av huset før kl. 7.00. Vi står opp mellom 05.45 og drar hjemmefra med de to minste ca. 6.30. Hadde jeg vært deg ville jeg sovet i hvert fall en halv time lenger.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 En rolig dag iforhold til min timeplan...med mine tre barn (alene) uten bil..i to forskjellige barnehager..Både i deltidsjobb og fulltidsstudier... Går ut døra kl 06.30 for å være i den første barnehagen til åpningstid 07.30 så i neste barnehage... jobber som lærer... studerer spes-ped og filosofi med barn..(slik at jeg går masse opp i lønn til neste år om jeg står) Henting av de stakkars små ved stengetid..17.00 handling, hjemme til barne tv..om vi går fort.... matlaging.. kveldshygge.... legging.. så planlegge undervisningen til morgendagen... retting av prøver etc...og tilslutt studiene mine.. Vasker klær hus osv rundt 24.00 før dagen er omme...og jeg får lagt meg til noen etterlengtede timer med søvn... til en ny dag... Helgene er jeg mest mulig sammen med mine små gullklumper...for jeg savner de så inderlig på dagtid... men neste år blir lettere...for da har jeg kun jobb..og ikke studier i tillegg... det blir flott... Jeg tror mange har det som oss...og flertallet føler de har det så alttor travelt!!! Desverre....
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #7 Skrevet 30. januar 2009 Høres ut som vår dag, men her er matpakker/frukost pakket kvelden før og vi dusjer også da. Går/sykler til jobb, 30 min, og leverer i bhg på veien. Barna spiser i bhg, og jeg på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå