Gå til innhold

Får du vondt i deg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og/eller blir sjalu hvis du ser bilder av mannen din sammen med eksen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, skikkelig. VET jo at det er historie, men blir faktisk litt sjalu:)

Skrevet

har ikke det probemet her, ingen ekser på sambo :)

Skrevet

Har aldri sett bilder av dem, for han kasta alle sammen da det ble slutt mellom dem- så det vet jeg ikke:)

Skrevet

X'en hans er et stort NULL, så jeg må bare le... Hun ser ut som en fyrstikk, for hun har anoreksia..

Skrevet

Hadde du fått vondt i deg da om hun var pen?

Min mann har en meget pen x. Men får ikke noen følelser rundt bilder av dem fordiom :))

Skrevet

Jeg tenker kanskje litt anderledes..

Jeg synes det er koselig at han har hatt en eks som var pen og vakker (og faktisk intelligent og). For meg er det godt å tenke på. Hun var en ressursstek jente! Synes det er koselig at han var sammen med henne.

Men jeg får litt vondt over en annen eks, hun lurte han bokstavelig talt (var utro flere ganger, løy for han, tror det var noe galt med henne), er kjent på bygda som et "ludder" om man kan si det sånn. I tillegg var hun mindre pen og hadde liksom ingenting bra med seg. Henne får jeg vondt av fordi hun ikke var noe bra for mannen min. :(

Skrevet

Pleide det da jeg var yngre og mer usikker. Men ikke nå lenger!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

De har jeg kasta... men ja, det ble jeg!

Skrevet

Husker en gang rett etter jeg og min nåværende mann hadde blitt sammen. Jeg satt med pcen hans og så på noen bilder, plutselig var det mange bilder av han og eksen på sydentur og det så ut som de virkelig koste seg. Må si at det stakk i hjertet den gang ja!

Men han slettet de fort. Har jo funnet noen bilder senere men da har jeg ikke brydd meg særlig.

Nå har vi vært gift noen år, tror ikke jeg hadde fått vondt av det nå.

Skrevet

Nei, vettumeghva.

Fortid er og blir fortid.

Hva i alle dager skal jeg bli sjalu på? Han kjente da ikke meg da?!

Men hadde han beholdt bilder og lagt dem i pengeboka eller under puta, hadde jeg blitt lei meg eller betenkt.

Ligger de i en eske på loftet, glemt i noe rot, uten at han mente noe med det, bryr det meg ikke i det hele tatt.

Skrevet

er ikke likegyldig for å si det sånn.....

Skrevet

Jeg synes faktisk at det er litt vondt og rart at han ikke har noen bilder av seg og eksen, og også at hverken han eller familien hans har et eneste godt ord å si om henne.

Skrevet

Nja... Men må innrømme at det var dritdigg da jeg fikk beskjed om å rive i stykker bryllupsbildene av samboeren min og hans eks da vi ryddet i boden hans.

MO HA HA HA!

Skrevet

Sorry, men hadde de barn sammen, sparer man dem for barnas skyld.

Jeg har bryllupsbilder av eksen. Dem har jeg spart for barnas skyld. Det er vår fortid, og vi var glade i hverandre. Vi fikk barn sammen, og barna våre skal ikke lide for noe av de som skjedde i ettertid mellom meg og deres pappa.

Så bildene av oss har jeg spart, lagt i en pose, og gitt ungene.

Skrevet

Hehe, nei, gjør ikke det.. Han har faktisk svært få bilder av henne/de sammen. Han sier hun var et troll, så jeg føler meg ikke truet av henne.. :)

Skrevet

Bare sett ett bilde, tatt for mange år siden. Vet ikke hvor lenge de var sammen eller når de var sammen, men jeg ble ikke sjalu. Mest fordi jeg med sikkerhet kunne konstatere at jeg er penere enn henne... hehe.

Skrevet

jeg har sett på video at en jeg roter litt med kyssa en annen jente. Å selv om vi kun roter litt så stakk det i hjertet da jeg så det. Ikke er jeg av den sjalue typen heller så ble veldig overrasket selv.

Skrevet

Han har ingen bilder av sin eks, så har aldri sett henne.

Vet at han brente de ¨få bildene han hadde av henne og de få tingene han hadde. Hun hadde vært utro mot han og det stakk noe voldsomt.

Det ble vist aldri tatt bilder av de sammen, og etter og ha vært sammen med han i noen år nå så kan jeg skjønne hvorfor. Tar ikke jeg bilder av oss og barna ender det opp med at vi har null bilder for og si det slik.

Det irriterer meg litt at han ikke er så flink til og ta bilder av oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...