Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Er hjemmeværende med mine 2 barn på 3 år og 10 mnd. Eldste skulle vært i barnehage men vi har rett og slett ikke råd nå..Skal søke om plass til høsten da. Går i åpen barnehage hver uke. Babyen har slitt med søvnen siden dag en, nå ligger han enda å griner for full hals fordi han ikke vil sove..klokka er 21.35. La han klokka 19. Slik er det nesten hver kveld. Han sover dessuten bare ca 1,5 timer fra han står opp til han legger seg (fra 8 om morgenen til 7 om kvelden).. Eldste er aktiv og høyt og lavt hele dagen. Liker ikke å finne på noe alene. Får aldri hentet meg inn.. Hvordan i all verden gjøre hverdagen litt lettere?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Jeg kjenner meg igjen.Det som hjelper litt er å være mest mulig ute for min del men ikke alltid det lar seg gjøre når det er dårlig vær:=(
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Ja det hjelper å komme seg ut litt. Heldigvis har vi en lekeplass rett over veien her, bare synd at det har regnet og vært surt vær i ukevis nå...frister lite å gå på lekeplassen da. HI
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Livet å hverdagen er faktisk ganske tøff til tider...:=( Det er vanskeligere enn jeg trodde å ta vare på barn selv om dem er vår egne.Holder på å gå på veggen her hjemme av og til!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Det er vel sånn det er å ha småbarn, men jeg synes jammen meg det var en stor overgang å gå fra 1 til 2 barn.. førstemann var veldig enkel som baby, så da måtte jeg selvsagt få en som var helt motsatt.. og det blir jo veldig travelt når en da har begge å passe på. Trodde ikke det ville bli så travelt med 2... Ikke bare bare denne småbarnsperioden nei:) Kjenner jeg nesten blir misunnelig på de med 2 barn som har eldste i barnehage.. gleder meg til høsten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå