Gå til innhold

dere som har hatt klamydia, hvilke symptomer hadde dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen. Desverre. Er det som kan være skummelt med klamydia. Går man med det for lenge så kan man bli steril av det.

Mener jeg har hørt man kan klø i underlivet, noe hvitaktig utflod og svie nåe man tisser.

Skrevet

Hadde heller ingen. Ble oppdaget ved en tilfeldighet...

aner ikke hvor lenge jeg hadde hatt det eller hvem jeg hadde fått det av. :s Ja det var i min løse ungdomsstid :o) og er nå 17 år siden jeg hadde det.

Skrevet

Ingen.... Fant det ut på den rutinemessige GU'n.

Men fant jo fort ut at han jeg hadde regelmessig sex med løy da. Han påstod at han hadde testet seg og ikke hadde sex med andre. Vi var ikke kjærester, men synes det er viktig å være ærlig om man har sex med andre. Hadde jeg vist det ville jeg ihvertfall ha brukt kondom. Så vil si at jeg har fått meg en lærepenge der!!!!

Skrevet

Ingen, hverken jeg eller mannen. Gikk med det i årevis.

Skrevet

Bittelitt svie, nei ikke svie engang,det føltes bare litt annerledes når jeg tisset - eller etter jeg hadde tisset er vel mer korrekt å si. Ekle saker, fikk meg en oppvekker for å si det mildt... heldigvis var det klamydia og ikke noe verre!

Skrevet

Jeg merket det uken etter jeg låg med nyetypen min første gang, visste det med en gang (hadde hatt det før ja).

Men jeg fikk hvitaktig utflod, urinveisinfeksjonssymptomer og kløe.

Skitten type som var sammen med en schikkelig skitten dame før meg, jeg burde visst bedre. Han gav meg kjønnsvorter og. Blæhr.

Kastet han på dør da han PRESTERTE å ligge med x'n... æææsj.

Skrevet

Jeg hadde chlamydia i mest sannsynligvis 2-3 år uten å vite det, og har i dag 2 vakre barn... så ikke alle blir steril. Men jeg var veldig redd for at jeg skulle være det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...