Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Skal dere ha det?? og hvordan fungerer det? skal ringbæreren/brudesvennen bære ringputen frem? hva skjer så? har aldri vært borti dette..??
påtjukken Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 vurderer å ha ringbærer.. vet ikkje helt hvordan det fungerer eg heller, men me har tre brudepiker.. ene er dattera vår, så vurderer at ho skal vere ringbærer og.. ser for meg at ho går fremst, med dei to andre rett bak seg.. men greit med noen svar ja så henger meg på her:)
Mamma til go`gutt-03 Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Ja, sønnen vår på 5, skal være ringbærer. Han skal gå foran meg og pappa inn kirka. Vet ikke hva som skjer videre, regner med presten har en plan. Vi prater vel om sånt og når vi skal møte han i forkant av bryllupet.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 jeg tenkte at ene sønnen min skal være ringbærer. vet ikke åssen det funker jeg. presten har nok kontroll på det:-)
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 vi skal ha det:D vi skal ha sønnen min på 4 (nesten 5 da), han skal gå sammen med datteren min som skal være blomsterpike/brudepike. Han skal ha ringene på ei pute e har kjøpt fra usa og jenta mi skal ha ei blomsterkurv i samme design. Skal ha roseblader som ho kaster på gulvet forann oss. Gutten vår og jenta våres skal være med helt frem. Så skal de sitte fremme sammen med oss. Og når presten kommer til selve vielsen, skal han stille seg vedsiden av oss og holde puten med ringene. Gleder meg sånn=) blir helt perfekt=)
☆lillastjerne☆ Skrevet 31. januar 2009 #6 Skrevet 31. januar 2009 Skal ha eldste datteren min som brudepike/ringbærer. Hum går sammen med minstejenta og nevøen min som er brudepike/svenn. Tenkte de skulle sette seg foran med mamma og pappa /svigerforeldre, og så kommer størstjenta frem når vi skal opp:) Gleder meg Tenkte å lage ringputen selv! Kan ikke være såå vanskelig?? Eller??
Songbride ♥Jente-2009♥2011♥ Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 Ååå, ringbærer er kjempekoselig og søtt, det hadde vi! Vi hadde 5 brudepiker og 1 brudesvenn, så da ble det naturlig at brudesvennen på 3 år var ringbærer. Var usikker på om han ville klare å gjennomføre det, men han var helt fantastisk, og syns det var kjempegøy å få lov til det:) (Ligger bilder på www.bryllupsdagen.no/trondsusanne hvis noen vil se hvordan vi gjorde det under vielsen. Se under "bryllupsbilder" nesten nederst) Ett råd er likevel å knyte en litt stram knute på ringene (men ikke så stram at bruden får problemer med å åpne den med fake nails, hehe!). Nevøen min knytet den nemlig opp under vielsen så de falt lydløst på gulvet, men heldigvis klarte storesøstera som var brudepike å diskret ta dem opp og knyte dem fast igjen! Jeg syns jo det bare var søtt da:) Han visste ikke at de ville falle ved at han knytet opp knuten, stakkar, han er jo ingen rampegutt akkurat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå