Gå til innhold

ISOFIX/BASE ELLER FESTE MED BELTE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HTS be safe izi combi setet som sete nr 2 skal vi ha. Ville dere kjøpt med isofix/base hvor setet bare kan være bakovervendt, eller sete som festes med belte som kan være begge veier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi vurderte det samme, tenkte mest på isofix fordi det er tryggest sier de.... men valget falt til slutt på et "vanlig" , så har vi det litt lenger.

Skrevet

det er min tanke og!! Angrer du? De skal jo i utgangspunktet sitte bakover vendt...men det er lissom litt krise hvis hun av en eller annen grunn må sitte framover....da er det kjipt å ha sete som ikke kan snues...

Skrevet

nei. angrer ikke..tror jeg. Har hatt setet knapt en uke... men er veldig fornøyd så langt. Fikk det montert inn i bilen der jeg kjøpte det. Veldig greit.

Synes også det er litt greit å slippe å kjøpe ett sete til med det første.. er jo igrunn dyrt nok...

Men lillegutt sitter iallefall veldig fint i det, kom mye høyere nå enn i maxi cosien han mer eller mindre nesten måtte spikkes nedi...

Eneste er at det er litt bratt i grunnstillingen, men kan reguleres i hvileposisjon, og da er det bedre.. :) Men den dagen ett lurt hode klarer å lage et Besafe sete med isofix som kan brukes begge veier (er vel umulig, men..) er jeg nok solgt.

Skrevet

hehe, ja da er vi to!!! Fatter ikke hvorfor de ikke bare kunne laget det....

Skrevet

ikke sant... og når det endelig kommer på markedet er sikkert ungene aaaalt for store :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...