babyprincess Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 HTS be safe izi combi setet som sete nr 2 skal vi ha. Ville dere kjøpt med isofix/base hvor setet bare kan være bakovervendt, eller sete som festes med belte som kan være begge veier?
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 vi vurderte det samme, tenkte mest på isofix fordi det er tryggest sier de.... men valget falt til slutt på et "vanlig" , så har vi det litt lenger.
babyprincess Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2009 det er min tanke og!! Angrer du? De skal jo i utgangspunktet sitte bakover vendt...men det er lissom litt krise hvis hun av en eller annen grunn må sitte framover....da er det kjipt å ha sete som ikke kan snues...
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 nei. angrer ikke..tror jeg. Har hatt setet knapt en uke... men er veldig fornøyd så langt. Fikk det montert inn i bilen der jeg kjøpte det. Veldig greit. Synes også det er litt greit å slippe å kjøpe ett sete til med det første.. er jo igrunn dyrt nok... Men lillegutt sitter iallefall veldig fint i det, kom mye høyere nå enn i maxi cosien han mer eller mindre nesten måtte spikkes nedi... Eneste er at det er litt bratt i grunnstillingen, men kan reguleres i hvileposisjon, og da er det bedre.. Men den dagen ett lurt hode klarer å lage et Besafe sete med isofix som kan brukes begge veier (er vel umulig, men..) er jeg nok solgt.
babyprincess Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2009 hehe, ja da er vi to!!! Fatter ikke hvorfor de ikke bare kunne laget det....
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 ikke sant... og når det endelig kommer på markedet er sikkert ungene aaaalt for store
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå