selma07 og engel Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Selma er to år idag:-) En lykkelig toåring med is og kake dro i barnehagen:-) Mamman henta en om mulig mer lykkelig toåring noen tima seinere! For en herlig dag:-) Gratulerer tel skatten min!
Trollmora Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Gratulerer - gratulerer ) De vokser så fort disse små og om noen få uker er min minste lille skatt 4! Håper hun fikk en strålende dag!
iznogood Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Graulerer så masse med overstått! Det er så stas med feiring i barnehagen - med krone og alt som hører til. Håber dere hadde en kjempefin dag!
Maud Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Gratulerer med dagen til liten Selma som begynner å bli stor. Så fint at hun fikk en fin feiring :-) Gratulerer til mamma'n til en 2-åring også!
selma07 og engel Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2009 Takk:-) Vi har hatt kjempefine dager:-) Lite familieselskap på selve dagen, og igår hadde vi skikkelig barneselskap med 8 unger:-) Kjempekoselig! Utrolig at 8 unger der de fleste ikke kjenner hverandre kan leke så flott sammen!! Stort sett toåringer:-) Selma var så fornøyd, helt til hun våkna i natt og kasta opp i bøtter og spann.. Hun hadde fått peppermakrell til kvelds, og den måtte være litt ugrei... Helt ny, men tydelig ikke bra... Idag er hun fin form igjen!! Heldigvis:-) ha en fin søndag alle sammen!! Idag skal vi slappe av!!
frøydis m/ 4 Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Gratulerer med overstått bursdag! Hørtes ut til å ha vært flott feiring for stor, liten jente :-) Stas med barneselskap tenker jeg! Godt at hun kom seg kjapt etter peppermakrellen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå