Dægern døtte Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Mulig jeg har sett feil bilde da eller hun ikke var spesiellt heldig med akkurat det bilde, men jeg syntes rett og slett hun så sjuk ut!
Raych Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Så henne på Grosvold, og hun ser ikke helt frisk ut nei... Helt skrapa jo, og dradd i ansiktet.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 vet ikke hvordan hun har slanket seg jeg, men hun er jo en klassisk jojoslanker da (som meg..) synes hun har dratt det litt langt denne gangen ja.
Eve Dallas Skrevet 31. januar 2009 #6 Skrevet 31. januar 2009 At hun til tider har hatt noen kilo for mye er ikke til å stikke under en stol, men å si at hun ser flott ut nå er slett ikke sant. Hun ser direkte syk ut.
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #7 Skrevet 31. januar 2009 Hun svømmer 1000 meter hver morgen og går ca 2 timer om dagen. Synes hun var blitt kjempeflott.. *Misunnelig*
piano♫ Skrevet 31. januar 2009 #8 Skrevet 31. januar 2009 Jeg synes hun var langt flottere da hun hadde noen kilo for mye. Vel var kroppen hennes fin nå, men ansiktet var helt skrapa. Til og med gubben kommenterte det...
Herlige barn har jeg fått Skrevet 31. januar 2009 #9 Skrevet 31. januar 2009 Synes hun så syk ut Anne Cath, bedre med noen kilo for mye enn noen kilo for lite. Hun kan da umulig ha det noe bra, ansiktet så fælt ut.
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 31. januar 2009 #11 Skrevet 31. januar 2009 Synes også hun så bra ut. men hun kan ikke ta det noe lenger enn dette nei. Men får faktisk litt inspirasjon selv.
Let's hear it for the boys! Skrevet 31. januar 2009 #12 Skrevet 31. januar 2009 Jeg er litt skuffa, jeg. Har alltid synes at Anne-Cat har en helt rå seksuell utstråling. Selv om hun til tider har vært ganske kraftig, har hun alltid sett skikkelig bra ut! Men dette kledde hun ikke i det hele tatt... Men for all del! Det er jo flott for henne at hun har klart å komme i så god form
lillefot Skrevet 31. januar 2009 #13 Skrevet 31. januar 2009 Hun er blitt altfor tynn mener nå jeg. Ansiktet ble jo helt rart... Synes det var ekkelt å se på for hun minnet meg om hvordan mamma så ut på slutten....
Den lille prinsesse Skrevet 31. januar 2009 #14 Skrevet 31. januar 2009 Klarer hun det,klarer alle det! Flott!! *inspirert*
Bolla Pinnsvin Skrevet 31. januar 2009 #15 Skrevet 31. januar 2009 Jeg syns også at hun alltid har sett veldig bra ut.Men utifra det bildet som var på forsiden av et ukeblad syns jeg også rett og slett at hun var for tynn...Kjempeflott hvis hun har trent seg i så god form da!Men hun så rett og slett ikke sunn ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå