Bigga, Matta og lille banan Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Tok en Canesten "pille" i natt, brukte ikke den innførings dingsen, og i dag kommer det litt blod. Er 11+6. Kan det være en reaksjon eller en SA?? Noen med erfaring, noen som vet???
MW** Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 hadde en liten blødning etter bruk av canesten pille i forrige svangerskap, blødningen var bitteliten og gikk fort over- Det gikk helt fint. Den gangen hadde jeg tilfeldigvis UL et par dager etterpå og fikk roet nervene med en gang. men tror ikke det skal så mye til å irritere slimhnnene og livmorhalsen når man er gravid- slik at det har lett for å bli småblødninger. Det går sikkert bra- vær obs hvis blødningen vedvarer/øker
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2009 Å tusen takk for raskt svar!! Ble litt bekymret jeg, har hatt MA før. Skal til jordmor som har UL på mandag, heldigvis. Skal prøve å roe meg ned på at alt er vel.
MW** Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 bra da får du skikkelig avklaring på hvordan det står til på mandag. Det går sikkert bra, lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå