Gå til innhold

canesten og blødninger!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en Canesten "pille" i natt, brukte ikke den innførings dingsen, og i dag kommer det litt blod. Er 11+6. Kan det være en reaksjon eller en SA??

Noen med erfaring, noen som vet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde en liten blødning etter bruk av canesten pille i forrige svangerskap, blødningen var bitteliten og gikk fort over- Det gikk helt fint. Den gangen hadde jeg tilfeldigvis UL et par dager etterpå og fikk roet nervene med en gang.

 

men tror ikke det skal så mye til å irritere slimhnnene og livmorhalsen når man er gravid- slik at det har lett for å bli småblødninger.

 

Det går sikkert bra- vær obs hvis blødningen vedvarer/øker

Skrevet

Å tusen takk for raskt svar!! Ble litt bekymret jeg, har hatt MA før. Skal til jordmor som har UL på mandag, heldigvis. Skal prøve å roe meg ned på at alt er vel.

Skrevet

bra da får du skikkelig avklaring på hvordan det står til på mandag.

Det går sikkert bra, lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...