lille my``venter og venter`` Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 hei.ja da var det over for denne gang. var hos på gyn på sykehuset i dag,det var et foster på utsiden av livmoren=(så da var det ikke så mye håp denne gang. kanske jeg kommer tilbake med mer positive nyheter neste gang.
Lillemy-77 Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Huff, føler virkelig med deg....kjempetrist... Stooor trøsteklem!!!)
lille my``venter og venter`` Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2009 takk takk=)
Zeke Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 uff så trist. føler med deg. kan jeg være så frekk å spørre men hvordan trodde du at du hadde svangerskap utenfor livmoren, evt symtomer på dette? lykke til neste gang bare vent det blir din tur
Calexico Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 uff.. Så leit.. Neste gang er det din tur. Lykke til. Klemmer
lille my``venter og venter`` Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2009 hadde blødninger og smerter i underlivet. Kontaktet lege og de sendte meg på gyn undersøkelse. Der fant de ut via utralyd at egget ikke lå der det skulle.
Zeke Skrevet 30. januar 2009 #7 Skrevet 30. januar 2009 Ok . nok en gang jeg beklager masse, lykke til neste gang, det blir din tur snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå