Gå til innhold

Gråter ved levering og gråter ved henting...=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi begynte i barne hagen i august, og etter ca 1 mnd gikk alt bra, går i fam. bhg. men 6 barn tilsammen, (kjempe koslig bhg, og bare 1 dame å forholde seg til)

men nå er hun begynet å grine fra vi kjører hjemme fra om måren, og hun grine når jeg går og hun griner når jeg henter henne for da vil hun ikke hjem? blir så lei med av dette.. hun koser seg jo masse i bhg, uten om levering og henting...

noen som har noen ide om hvorfor?

jeg vet at hun er litt redd/skeptis til ene gutten i bhg, for han leker mye løve og tinger å sånn, og da rygger hun litt, men det skal jo ikke ha noe å gjøre med at hun ikke vil hjem.

hun er forresten 20 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke sikkert noen har ide om hvorfor men dytter for det jeg:D

Skrevet

Jeg kan nok ikke gi deg noe sikkert svar på hvorfor, men jeg har vært ekstrahjelp i en familiebarnehage i 9 år, og det du forklarer her virker veldig vanlig. Gråter når mamma skal gå, glemmer det sekundet etter at døra er lukket, koser seg hele dagen, og når mamma kommer og henter igjen gråter man igjen. Har sett en del av dem! ;) Går gjerne over etterhvert.

Kan være at hun ikke liker avskjedssituasjoner, rett og slett?

Skrevet

Små barn har jo ikkje så masse språk enda, og da kan det være hennes måte å sei at eg kjem til å savne deg når du går, og eg er glad for å sjå deg når du kjem og hentar. Har nok sikkert ingen ting med trivsel å gjere, dersom dei voksne i barnehagen seier at ho har det bra.

Går nok sikkkert over når ho blir litt større og kan utrykke seg meir verbalt.

Var på kurs om dette ein gang.....

Skrevet

min første tanke er......at de var mange barn på ett menneske?? hvor gamle er barna? normen i barnehager er jo tre barn under 3 år på 1 voksne.... bare lurer derfor på hvor gamle barna er??

Men det at de gråter når de blir levert, og når de blir hentet er helt vanlig...barn lever i øyeblikket...og de klarer ikke å se for seg det som kommer....når hun er med deg vil hun være med deg....når hun leker med de andre og koser seg, så vil hun ikke gå ut av det....

lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...