Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Har aldri vært sjalu. Men det gjorde veldig vondt da mannen jeg var gift med før lå med ei dame. Da knuste han hjertet mitt. Sjalusi var det ikke, men jeg ble knust innvendig.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Hmm nei det er jeg aldri, skulle egentlig ønske jeg var det litt oftere. Men min mann er ikke typen som får meg sjalu eller hva jeg skal si, han gjør eller sier ikke ting som får meg sjalu og han har ikke så mye omgang med damer . Eller han jobber med 4 damer da. Sekretæren hans er i slutten på 50 årene hehe, kanskje jeg hadde blitt det om det var ei ung og pen dame hmm
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Mannen min jobber i et mannsdominert yrke, og de få damene som jobber der er vel gamle nok til å være mora hans.. ikke pleier han å gå ut å feste omtrent heller.. så det er ikke så mange situasjoner hvor jeg får sjans til å bli sjalu. Hadde hans nærmeste kollega vært ei flott jente på hans alder hadde jeg vel ikke akkurat likt det så godt da. Hadde kanskje ikke likt om mannen hadde hatt ei veldig god jentevenninne heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå