Gå til innhold

sjekk mld jeg fikk av min eks samboer da!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg flytta ut forrige fredag, og vi er liksom kjærester enda og alt er ganske usikkert..han var veldig i mot utflytting...så i kveld har han gutten vår. Først får jeg ei mld om at han håper at jeg kommer dit i kveld og overnatter og at han elsker meg...jeg svarer nei pga at jeg er nedlesset i studiene..så en time etterpå mottar jeg følgende:

Hør på dette da: 23 ungdommer ungdommer kartlagt etter ransbølgen, 85% er barnevernsbarn, tre av fire har minoritetsbakgrunn og halvparten bor med enslig mor!!

Hva pokker mener han med å sende meg dette??!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke godt å si.

Bare å overse det. ikke vits å svare på engang.

Skrevet

jeg har bare ett ord: idiot!

Skrevet

Ikke bry deg.... Det er bare så teit og sende noe sånt!

Skrevet

Ja, ikke sant,..jeg bare skjønner ikke hva som er vitsen med å sende det til meg...tror han prøver å overbevis meg om at jeg kommer til å ødelegge sønnen vårt sitt liv dersom jeg ikke flytter tilbake...åååååh!! SUR!

HI

Skrevet

lurer på hvor han liksom har fått de tallene fra da.

skjønte ikke helt det regnestykket der heller.

Skrevet

Når vi er lei oss, så hender det at vi gjør ting vi angrer på i ettertid. Tipper at egentlig ønsker han deg veldig tilbake i heimen!, også er dette en måte å spille på samvittigheten din.

Ikke legg så mye i det, han er sikkert ute av seg, sjalu eller bare lei seg/sint.

Skrevet

med regnestykket sa han vel indirekte at halvparten bodde med en enslig mor OG var barnevernsbarn.Altså at man blir barnevernsbarn av å ha enslig mor

Skrevet

hehe, nei jeg vet ikke. Nå kom han nettopp og leverte gutten vår på døra mi da..han er 2 år!!! Skulle lagt seg for tre timer siden! Og han var illsint for at jg ikke hadde tatt tlf..(hadde ikke hatt dekning)....kom her å sjekka leiligheta mi om jeg hadde noen her..krangla og styra!!!!! Han er ikke helt god asså...så kasta han på dør!

Skrevet

hehe, lukter sjalu eks lang vei, stakkar, klarer ikke la vær å syns synd i han heller, sorry ;)

Skrevet

jeg tror Xen din har det vondt. vær den voksene og hev deg over det. han sier det nok bare fordi han virkelig vil være sammen med deg og er desperat redd for å miste deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...