Gjest Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 mye kvalm? Har dere mye oppblåst mage? Jeg er så plaget med oppblåst mage! Særlig onsdags ettermiddag etter en begravelse jeg var i og helt til torsdag ca klokka 12.30.Jeg forspiste meg i begravelsen..:s Spiste bare 1 skål kjøttsuppe + 2 små kakestykker og så var jeg overmett! Skjønner ikke dette.Ble mett av bare halve skåla.Blir utrolig fort mett for tida.Følte at jeg måtte spise opp,ser litt dumt ut å spise bare 1/2 skål og sette igjen 1/2 skål. Og så kvalm jeg var da! Fy søren! Deilig at det verste gikk over! Men har oppblåst mage hele tiden ellers også.Og er kvalm,spesiellt om morgenen! Heldigvis har jeg ikke kastet opp enda! Men er i bare uke 5 + 0 enda da..
2pluss1engel Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 du er nok ikke alene nei! jeg er 7+2 og har siden uke 4-5 sett ut som jeg er 5 mnd på vei. er skikkelig tungvint og vondt for må jo gå å anstrenge meg noe veldig for å holde inne magen så ikke jeg blir avslørt- syns det er litt tidlig å si noe. lilleba i magen er jo bare en prikk så hva det er som gjør at magen er så enorm aner jeg ikke. føler meg skikkelig feit.....kjipt. er også kvalm ja. kvalm hvis jeg ikke eter, og eter jeg blir jeg kvalm hehe festlig. men er jo verdt det da. gleder meg bare til jeg om noen uker kan slippe ut magen!!
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Å ja,det blir deilig å få la folk se at jeg er gravid:))
h.hippo Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Hørtes kjent ut det her! Ikke kvalm omtrent i det hele tatt, men må passe på å få i meg mat med jevne mellomrom;-) Men blir jo mett før jeg begynner å spise nesten, føles helt sprengt! Prøver å tenke på det som positivt, jeg får jo ikke i meg for mye hvertfall;-) Sist svangerskap gikk jeg opp 25 kg, og jeg kunne godt tenke meg å redusere det en goood del denne gang!
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Ja,det er jo positivt da,at man ikke legger på seg så mye,hehe..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå