Gå til innhold

noen andre som blir kvalme av kjøtt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blir kvalm av kjøtt, all slags.. Bare tanken på det får meg til å bli uggen.. Noen andre som har det sånn? Spiser jo vanligvis kjøtt daglig, hva skal jeg spise nå da? Uvant situasjon..hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg :-) Er fem år siden jeg ble gravid med nummer en siden da har jeg ikke spist kjøttdeig eller rødt kjøtt. Med nummer to var det svin jeg fikk avsmak på. Nummer tre kylling... Men det er blitt litt bedre igjen, og enkelte ganger er det ok med svin... Men det går nok mest i fisk og grønnsaker her ja :-)

Gjest ~Gravid og glad~ Uke 7
Skrevet

Jeg har dilla på stekte koteletter. hehe.

Men,jeg brekker meg av lukten det blir etter de er stekt.

Så jeg har et problem,må til naboen å steke..

Skrevet

Jeg som egentlig er middagsmenneske orker sjelden tanken på middag nå om dagen.Stekelukt, spesielt lukten av grillet kylling gjør meg uvel.Akkurat nå er det beste jeg kan spise grov baguette/brød med ost og skinke eller havregryn og melk....

Skrevet

Hei, jeg er visst ikke alene om å bli kvalm av kjøtt! Kylling er værst, blir kvalm bare av tanken, måtte løpe på do (pjuuk) da vi var på kjøpesenteret fordi jeg luktet grillet kylling i mat butikken:O Kjøtteig går, men fisk er helt supert, så kan i alle fall ikke klage på at jeg ikke er sunn.. for det blir mye fiskespising.. men her i huset har det blitt fobud mot kylling.. hehe, vanligvis elsket jeg det:P

Skrevet

jeg har ingen problemer med å spise og lage til kjøttmiddager... men når det kommer til matpakkent il min sønn...DA ble jeg uggen da ja...

Fårepølse og salami, FYSJ!! Så det er fjerna herfra, dette får han ikke hos meg lenger.... sikkert litt slemt, men takler ikke lukten i det heletatt... og den svir seg fast i nesen... ugh...

Skrevet

Ja, eller, jeg tåler fint å spise kjøtt når det er ferdig tilberedt, men synet av rått kjøtt er utolig ekkelt og gir meg skikkelige brekningsfornemmelser!

Skrevet

Ja, faktisk både kylling og fisk gir meg HELT spader... og det elsker jeg før, spiste begge deler minst to ganger i uken. Eneste som funker nå va fisk av fisk er sushi... :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...