Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

at jeg blir deppa av meg selv. Skjønner jo innerst inne at dette er vanskelig for folk rundt meg.... alikevel klarer jeg ikke ta meg sammen:( Jeg er ikke deprimert, men alikevel tar jeg meg i å tenke tanker som absolutt ikke er rasjonelle. Jeg er så sur at jeg seriøst vurderer å boikotte bursdagsmiddagen til mannen i morgen. Bare for å være kiip... tilbake.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg gjort hadde jeg vært deg. Med tanke på hvor "slem" han har vært .. hehe

Skrevet

Klemmer på. Det hjelper alltid med en klem...

Skrevet

nå har jeg tydeligvis gått glipp av noe.

klemmer på

Skrevet

Ja du har kanskje gått glipp av noe, men det er bare fordi jeg ikke har skrevet noe om det her før i dag.

 

Takk for klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...