Gjest Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 at jeg blir deppa av meg selv. Skjønner jo innerst inne at dette er vanskelig for folk rundt meg.... alikevel klarer jeg ikke ta meg sammen:( Jeg er ikke deprimert, men alikevel tar jeg meg i å tenke tanker som absolutt ikke er rasjonelle. Jeg er så sur at jeg seriøst vurderer å boikotte bursdagsmiddagen til mannen i morgen. Bare for å være kiip... tilbake.
Shabby Cheap Chic Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Det hadde jeg gjort hadde jeg vært deg. Med tanke på hvor "slem" han har vært .. hehe
Expat Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Klemmer på. Det hjelper alltid med en klem...
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 nå har jeg tydeligvis gått glipp av noe. klemmer på
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Ja du har kanskje gått glipp av noe, men det er bare fordi jeg ikke har skrevet noe om det her før i dag. Takk for klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå