Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Sliter med angst om kveldene, blir så urolig og får sånn ekkel følelse som knyter seg i halsen og magen.. Aner ikke hvorfor,men føles som alt kan skje på kvelden.. mørket og det å være alene kanskje.. Så vil jeg ha VIN, et glass vin, da går angsten bort... Men jeg har sluttet å drikke vin for det ble et glass vin ganske ofte.. Og nå sitter jeg her ikveld , kjempeurolig på min egen bursdag,, og vil sånn ha et glass vin Men nei, alkohol skal ikke få kontrollere meg!!!!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Jeg har hatt det på samme måte som du beskriver.Jeg tror ikke du er alkoholiker men er veldig utsatt for å bli det så derfor er det best for deg å ikke drikke i nærmeste fremtid.Ha regler for når det er greit å drikke.Snakker du om 1 glass eller mer?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Drikker bare 1-2 glass rødvin, ikke noe mer!! HI
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Jeg synes du kan ta deg et glass vin hvis det får deg til å slappe av.. Ta deg et glass eller to og nyt det! Jeg skulle gjerne tatt et glass, men jeg er gravid så jeg kan ikke. Du blir ikke alkoholiker selv om kroppen din har lyst på rødvin. Det tar 10 år for et voksent menneske å utvikle alkoholisme. Så slapp av.. Og om du er i ferd med å bli alkoholiker ville kroppen din hatt tvang etter sterk alkohol og ikke etter rødvin..
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Trang skulle det stå (og ikke tvang)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå