Gå til innhold

Nedpress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får sånn nedpress av og til der det kjennes ut som jeg skal drite ut hele ungen. Gjør liksom vondt i rumpeområdet, eller på baksiden liksom, og ikke bare framme. Er det normalt???

Og så stråler det innimellom litt nedover lårene, hva er det? Bekkenet som trener?

Er 6 dager igjen til termin.

Og får bare knipe igjen i helga, siden samboer måtte på noe viktige greier med jobben, og jeg sa det var greit så lenge han har åpen billett. De er rett ved Gardermoen, så tar jo ikke lange tida om det skulle skje noe. Selv kjørte jeg hjem til mamma i dag, siden jeg ikke gadd sitte alene å være nervøs. Og her er det tre timer til sykehuset.. så får jeg heller sitte her å være nervøs :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det sånn jeg og, og jeg er 5 dager på overtid. Har hatt det de siste dagene, det har kommet og gått litt, men nå er det ganske konstant. Så jeg håper selvfølgelig på at det er ungen som seg vei ut ut ut ut ut :) Antar egentlig at det er en reaksjon på det voldsomme "trykket" som må være på området nå som gjør at ting blir litt ømt.

Skrevet

Jeg er ikke mer enn uke 32, og har de siste par dagene opplevd det samme. Hver gang jeg reiser meg kjennes det ut som om alt "ramler" ut - og når jeg setter meg igjen kan jeg få følelsen av at jeg setter meg på "noe"... Ekkelt og ubehagelig. Er 2. gangs - nesten åtte år siden sist, men kan ikke huske at jeg har hatt det sånn da!

Regner vel egentlig med at det for min del er et tegn på at han har festet seg og ligger med hodet godt nedi bekkenet - kanskje han til og med kommer litt før termin som storebroren gjorde... Har hvertfall behov for å begynne å pakke kofferten så smått, i tilfelle!

Lykke til til dere som er så nær (og over!) termin:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...