Mammatil1prøverpånr.2<3 Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Idag har jeg vært mye å fartet.. Har hatt mye smerter i rygg, hode, menssmerter, masse, masse kynnere og føler meg bare helt utslått. Kunne heller ikke sette meg ned da jeg ENDELIG kom hjem for vi håller på å flytte, så jeg måtte pakke litt osv. Sambo jobber overtid idag så han er heller ikke her til å hjelpe nå, og vi skal være ute i morgen. Uansett, når jeg først satte meg ned og skulle se om jeg hadde feber (var helt rød i kinna, ikke særlig varm eller noe, rød og blank i øyene og tung og vond i hode) stod der 3-4 ganger på rad 35 grader..?!! Hjelp! Kan dette stemme?!! Har er del som henger over med for tiden og i tillegg fikk jeg vite på kontroll igår at snuppa har "løsneT" og ligger med hode i lysken min.. Så j.m ringte føden og skal nå inn til ultralyd på sykehuset hvor de skal prøve å snu henne på tirsdag.. Men det føles så lenge å vente, og jeg tenker bare på at "tenk hvis hun snur seg helt nå da..." . Og hjerteslaga hennes var også mindre enn de pleier. Nå skreiv hun 120-140 og de har alltid vært på 140.. Så mange tanker i hode her kan en si. Er 36 uker nå. Off, ble mye dette...men godt å dele ens bekymringer!!
Mammatil1prøverpånr.2<3 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 30. januar 2009 Ble vist to nesten like innlegg her...haha :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå