Mammatil1prøverpånr.2<3 Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Jeg har vært på farten i hele dag og har hatt veldig mye vondt.. Kynnere, menssmerter, vondt i ryggen og smerter i høyre side. Når jeg kom hjem kunne jeg heller ikke sette meg ned, vi skal flytte ut i morgen så jeg har pakket litt og slikt og sambo jobber overtid idag. Etter jeg kom hjem har jeg hatt veldig vondt i hode, noe jeg har hatt i flere dager egentlig, og føler meg helt utslått... Jeg så at jeg var rød i kinna og hadde blanke røde øyer, men var ikke spesiell varm sånn ellers, så skulle jeg ta å se om jeg hadde feber, og der stod det 3-4 ganger på rad at jeg hadde kroppstemp. på 35grader. Kan det virkelig stemme?! I tillegg fikk jeg vite på kontroll igår at snuppa har "løsnet" og ligger med hode i lysken min, så det er og noe jeg går å tenker på.. Skal på sykehuset på ultralyd og evt. snu henne på tirsdag..men det er så lenge å gå å engste seg. Tenker på at hun kan snu seg i seteleie osv. (Er i uke 36 ) Off, ble mye dette..men det er godt å dele ens bekymringer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå